avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 198417.70 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Dusznościowo

Środa, 19 lipca 2023 · dodano: 19.07.2023 | Komentarze 2

Wciąż wietrznie, do tego duszno. Ale dało się jechać.

Trasa bez kombinowania: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Kierowców powaliło. Gazeciarstwo, wyprzedzanie tylko po to, żeby po sekundzie skręcić w lewo, wymuszanie pierwszeństwa... Czyli polska codzienność.

Ale za to ładnie było :)
Znów ładnie na klasyku
Zwierzakowo słabo. Tylko szpak i dymówka z Trzcielina.
Szpak coś zauważył
Zamyślony szpak
Śpiewająca dymówka
Jako uzupełnienie wpisu wieczorne spotkania przy okazji wyprowadzania Kropy - jeżyk i pasikonik :)
Osiedlowy wieczorny jeżyk
Pasikonik by night
Oko w czułki z pasikonikiem