Balotelli

Wtorek, 11 lipca 2023 · dodano: 11.07.2023 | Komentarze 8

Znów bez zaskoczenia - wyjazd poranny i przed pracą. Byle do emerytury :)

Trasa zachodnia, lekko kombinowana: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Debilem dnia był kierowca ciągnika z gównem. Tak, typowy szambonurek wywożący nieczystości. W Palędziu wyprzedził mnie na gazetę, a na moją gestykulację zareagował... nagłym hamowaniem. Spojrzałem na nalany pysk oraz ogromny brzuch i już wiedziałem, że z takim nie ma sensu na argumenty, więc jedynie przekazałem w skrócie o co mi chodziło, ten zaczął coś tam wrzeszczeć nie wychodząc z szoferki, a ja w końcu machnąłem ręką i zasugerowałem, żeby - ekhm - oddalił się w te pędy.

Baloty zaczęły się już na całego!
Sezon na baloty
Rower na balotach
Ze zwierzaków tylko dymówka, która postanowiła zaprezentować wiele póz, łącznie z udawaniem Nike :)
Dymówka patrzy wyniośle
Dymówka pozuje do godła
Dymówka wygina śmiało ciało
Dymówka drze dzioba :)
Dymówka udaje Nike :)
A, no i jeszcze sympatyczny piesek z Trzcielina :)
Uśmiechnięty piesek
Drapanie za uszkiemSzczęśliwe pycho
Piesek nie chciał dać mi odejść
Dystans z dojazdem do pracy przez Dębinę, więc Czarnuchem.
Barwy poznańskiej Dębiny
Jutro ma... lać, akurat od rana :(

| 23:52 czwartek, 13 lipca 2023 | linkuj Lapec - ajajaj, przepraszam! :) Komenty mi zaczęły przychodzić, ale na innego maila, a jak widać: nie wszystkie.

Hehe, nie miał. Ale pysk podobny do pana Sasina u kierowcy to "wynagrodził" :)

Burze, ulewy i inne takie - lubimy je, ale niech przychodzą zawsze, gdy nam nie kolidują z życiem :)
| 10:43 czwartek, 13 lipca 2023 | linkuj I mnie olał :P
| 23:28 środa, 12 lipca 2023 | linkuj Marecki - dziękuję. I polecam zakup :)

Huann - tak, wiem... Dzisiaj miałem tak podjechać, ale niestety ulewa mnie zatrzymała. W sumie może dobrze.
| 12:31 środa, 12 lipca 2023 | linkuj A tymczasem w Konarzewie spłonął pałac :(
| 10:03 środa, 12 lipca 2023 | linkuj Śliczna jaskółka, zazdroszczę zoomu :)
| 09:43 środa, 12 lipca 2023 | linkuj Nie miał może loga jakieś telewizji na ładunku?? :>

Burze niestety teraz dopiero się zaczną. W sumie spoko, bo jest sucho jak nie wiem co :/. Lepsze by były jednak deszcze, bo prościej je przewidzieć ;). Burze to w górach, nocą, będąc w cieple pod dachem ;))
| 23:43 wtorek, 11 lipca 2023 | linkuj Piesek jest typowym pieskiem, jaskółka typową jaskółką :)

Człowiek też niestety typowy... :(
| 21:57 wtorek, 11 lipca 2023 | linkuj Piesek zaiste sympatyczny, jaskółka wygina śmiało ciało - a szambelan...cóż, gówniany typ ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr