Pasażersko :)

Sobota, 10 czerwca 2023 · dodano: 10.06.2023 | Komentarze 5

Sobota pracująca, więc czasu na wyspanie dziś nie było. Smuteczek.

Aura taka, jak dotychczas, ale rano minimalnie chłodniej niż ostatnio. Później już niestety temperatura doszła do trzydziestu kresek. Rzyg.

Wiało z północnego-wschodu, trasa więc w tym kierunku, czyli z Dębca Wartostradą do Chemicznej i Gdyńskiej, męczarnia w Kozichdupach (formalnie zwanych Koziegłowami), potem Kicin, Kliny, Mielno, Dębogóra, Karłowice, Wierzonka, Kobylnica, Janikowo, Bogucin, Miłostowo, Górna, wjazd na Wartostradę od strony Bałtyckiej i tamtędy do domu.

Wiało mocno, a nad rzeką najmocniej. Ale walki nie było, chyba że z ziewaniem :)
Warta i Cybina w momencie podziału
Rowerówka z Mostu Rocha
Dziewicza Góra na swoim miejscu.
Dziewicza Góra wciąż stoi
Zbliżenie na dziewiczą wieżę
Mielno również. Oczywiście pod Poznaniem, no bo gdzie? :)
Cisza i spokój w Mielnie. Tym spod Poznania
Luuuubię odcinek Wierzonka - Kobylnica. Są tam nawet jeszcze drzewa!
Rowerówka z drogi za Wierzonką
Wandale stają się coraz bardziej irracjonalni. Był sobie piękny mural, a jest jakiś gówniany bohomaz. I gdyby to jeszcze szajs zakrywał szajs, ale nie...
Tak zepsuć piękny mural... :(
Tak bowiem to miejsce wyglądało jeszcze niedawno...
Najlepsze poznańskie graffiti dzielnie się trzyma :)
(Ni)e-bajki opanowują Polskę. Dzisiaj mnie nawet jeden taki "rowerzysta" na swoim "rowerze" z zaskoczenia wyprzedził, gdy akurat patrzyłem na Wartę, ale po chwili już wrócił na swoje miejsce :) Jaki jest sens posiadania tego badziewia, jeśli się jeździ po Poznaniu i jest w sile wieku? Nie mam pojęcia i chyba nikt mnie nie przekona, że istnieje jakikolwiek.

Ze zwierzakami dzisiaj niestety krucho. W sumie trafił mi się tylko pasażer na gapę - ogrodnica niszczylistka. Całkiem sympatyczna, na pewno bardziej niż lasopaństwowiec lasodestruktor :)
Pasażer na gapę :)
Ogrodnica niszczylistka na dłoni
Ogrodnica pomyliła mnie z listkiem
Z ogrodnicą oko w... czułka :)
Na koniec zaległa czapla, która wie, jak sobie poradzić z upałami :)
Czapla radzi sobie z upałem
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:43 poniedziałek, 12 czerwca 2023 | linkuj Lapec - witaj w klubie czaplowym, ja też w nim :) Dobre podsumowanie "sezonu" - to przerażające, że dzieci można puszczać w lesie wolno, a psy nie. Przecież kilkuletnie czworonogi ogarniają o wiele więcej niż dwunogi w tym samym wieku :) No dobra, psy na rowerach jeżdżą rzadziej :)

Grigor - myślę, że puknięcie się w czoło przekracza możliwości tego graficiarza. Nawet do tego mózg jest potrzebny :) Nie sądzę, żeby te pseudorowery wyeliminowały normalne, wtedy będzie na całym świecie prawdziwy strajk szprych. Ale obawiam się czegoś innego - kasety i blaty staną się mniejszym priorytetem niż silniczki :(
| 21:37 niedziela, 11 czerwca 2023 | linkuj Ten co zabazgrał ten piękny mural niech się puknie w czoło - brak słów!!! A co do motorowerów na drogach rowerowych, to też brak słów - echh co za lenie się z niektórych porobiły. Kurde, żeby tylko nie doszło do tego, że już nikt nie będzie produkował rowerów, bo wtedy stracę sens uprawiania sportu na najlepszym wynalazku wszechczasów.
| 09:16 niedziela, 11 czerwca 2023 | linkuj Czapla zdecydowanie w moim stylu - do kolan i ani kroku dalej :D. Mądry ptak :)

Sezon się zaczyna, wakacje zaraz, będzie ino gorzej. Ja najbardziej "lubię" całe rodzinki w lesie. 5-6 osób i koło siebie, i bombelki dookoła. Po zwrócenie uwagi, co najwyżej dostaniesz radę że masz spadać na ulicę, a na ulicy że na DDR-ke, a niej Cię rodaczki wygonią do lasu ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯. Nic się nie zrobi heh ;)

Z muralem - pełna załamka ತ⁠_⁠ತ
| 00:52 niedziela, 11 czerwca 2023 | linkuj O. Tak? Dzięki za info :)

Liczę w ciszy na to, że to sam autor się ocenzurował w ramach jakiejś akcji, ale szanse małe. Możesz mieć rację, zapewne jakieś matki protestowały, że ich wykarmione dzieci widzą nagie piersi. Pierwszy raz w życiu, wiadomo.
| 23:36 sobota, 10 czerwca 2023 | linkuj I dziewiątka pyk! Graty :)
Mural zapewne zamazany, bo postać wszak bogobojnie nie karmiła, a libertyńsko epatowała.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa opnal