Popsuciowo

Wtorek, 6 czerwca 2023 · dodano: 06.06.2023 | Komentarze 11

Zgodnie z zapowiedziami pogoda się lekko zepsuła. Ale tak na poziomie "bez przesady".

Czyli zrobiło się pochmurnie, ale na szczęście bez opadów. No i temperatura wciąż ok.

Wieje ciągle ze wschodu, więc dzisiaj trasa kombinowana: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Robakowo - Gądki - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Dzisiaj niestety już bezstresowo nie było: jeden dziadek wpieprzył mi się na skrzyżowaniu równorzędnym pod koła, a w Gądkach pewna paniusia postanowiła mnie wyprzedzić na ostrym łuku bez jakiejkolwiek widoczności. Po mojej reprymendzie słownej szybko zaniechała. Mam tę moc :)

Tak jak napisałem, chmury były, nawet nad XP-ekiem.
Dziwne niebo nad XP
Rowerówka spod XP-eka
Choć bywały i ładne momenty.
Ulubiony szpaler z poznańskiego Sypniewa
Drzewa z poznańskiej Głuszyny
Mak z lokatorem
Krzywodzioby bociek ze Szczytnik dzisiaj postanowił się popisać :)
Bocian straszy na gnieździe :)
Bociek zerka z ukosa
Kolejna dziwna poza
Bocian udaje koguta :)
Bociek w normalnej pozie
Ta ostatnia poza jakaś dziwna :)

Jeszcze F16...
F16 w szarości
...oraz wycinka w Borówcu :( Pewnie powstanie tu jakieś "osiedle leśne"...
Pewnie powstanie tu jakieś
Potem do pracy, a przedtem jeszcze spotkanie z jeżykiem :)
Jeżyk drepcze to trawie
Jeżyk w pozycji ustalonej
Face to face z jeżem
Fajny młodziak :)

| 22:24 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj O tak, pamiętam tę kultową scenę. Zresztą jak chyba większość ze "starych" Tytusów :)
| 20:04 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Nigdy nie zapomnę sceny rysowania jeża z Tytusa,do tej pory tak rysuję...znaczy tak jak Papcio pokazał, bo nie liczę igieł ;-)
| 00:19 poniedziałek, 12 czerwca 2023 | linkuj Sroga zima w sumie była spoko, piękne widoki :)

Siostra jeśli zabezpiecza psa przed kleszczami, to raczej nie ma się czego bać. One w sumie powinny dziękować, że zostały wyciągnięte, zanim chemia zaczęła działać :) Szkoda, że słabo z takimi preparatami dla ludzi...

Taaa, LP oddadzą drzewa. Żeby je wyciąć za jakiś czas :(
| 08:46 niedziela, 11 czerwca 2023 | linkuj I oddawać srogą zimę!! Siostra znowu z psa 5 kleszczy wyciągła ತ⁠_⁠ತ. A no i teraz czekamy na te mniejsze skrzydlaste. Boćki są spoko, komary zdecydowanie nie :P

Wycinka ssie - oddawać drzewa ...
| 00:26 środa, 7 czerwca 2023 | linkuj Zazdro. Lub nie :)

Dobranoc!
| 00:22 środa, 7 czerwca 2023 | linkuj U mnie żadnych zaległości. Takie czasy, co zrobić, masz mniej do roboty ;)
| 00:19 środa, 7 czerwca 2023 | linkuj Biedne pieski, Kropa też pod koniec człapała :( Zlikwidować lato!!!

To bocian, który zawitał do Polski. Na pytanie: "chcesz w dziób?" nieopatrznie odpowiedział twierdząco, bo myślał, że chodzi o jedzenie :)

Miałem nadrobić zaległości na BS... Ale postaram się jutro :)
| 00:01 środa, 7 czerwca 2023 | linkuj U nas dziś o ćwierć nieba bardziej słonecznie, ale i z 5 stopni goręcej. Ciężkie czasy dla psa :(

Ten bocian to chyba pół-trzewikodziób?
| 23:19 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Eliza - o tak/tak :)

Marecki - dzięki, dawno nie widziałem jeża w dzień, największym problemem było wytłumaczenie Kropie, że ma się nim interesować. Ale pies mądry, więc zrozumiał i miałem chwilę na foty :) Masz rację, czasy mamy takie, że zdjęcia "widokowe" wychodzą lepiej telefonami niż aparatami. Testuję wiele smartfonów, w końcu znalazłem coś, co spełnia moje oczekiwania, a na co nie trzeba wydać więcej niż prawdziwy sprzęt foto. Który i tak jest niezbędny do zoomów, więc przed telefonami jeszcze dłuuuuuuga (dosłownie) droga :)
| 19:19 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Super Ci wyszedł ten jeżyk..
Podoba mi sie rozpiętość tonalna w fotach telefonem. Oczywiście smartfonowy software tu robi robotę, w aparatach dopiero obróbka na kompie pomaga.
eliza
| 19:18 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Młodziak/słodziak:))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nycha