Codzienność

Poniedziałek, 5 czerwca 2023 · dodano: 05.06.2023 | Komentarze 9

Wolne dni się skończyły, trzeba wrócić do codzienności :(

Dzisiaj jeszcze było ładnie. To ma się niestety zmienić w ciągu najbliższych dni.

Trasa taka sama, jak wczoraj, tylko od tyłu: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Wydarzeń godnych odnotowania - zero. Czyli wiadomo jak, ale stabilnie :)

Chwila zatrzymania tylko w Szczodrzykowie. Tam udało się sfocić odpoczywającą w trawie śmieszkę...
Śmieszka odpoczywa w trawie
...samotnego perkoza...
Samotny perkoz
...młode kokoszki...
Młode kokoszki
Zbliżenie na kokoszkę-juniora
...oraz żurawie w oddali.
Żurawie chodzące daleko po polu
Słońce obecne.
Słońce nad Szczodrzykowem
Dystans z dojazdem do pracy.

Jeszcze fotka z Dębiny...
Staw Dębowy na poznańskiej Dębinie
...oraz kolejny (już ostatni, bo pełnia się kończy) test księżycowy.
Pełnia wciąż w pełni :)

| 22:23 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Czyli dokładnie tak, jak powinny :)
| 20:01 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Młode kokoszki jak zmokłe kury wyglądają ;-)
| 00:16 poniedziałek, 12 czerwca 2023 | linkuj Jestem na tak :)
| 08:41 niedziela, 11 czerwca 2023 | linkuj Od 23:00 do 02:30 ^⁠_⁠^
| 23:40 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Lapec - tylko pytanie, czym jest wieczór. Bo ja najczęściej wtedy wracam z pracy :) Ale jeśli ustalimy jego początek na 22-gą, to mamy ideał :)

Marecki - zdjęcie praktycznie bez obróbki (tylko wycinka na tablecie), więc... nie wiem :) Dzięki, w końcu z konieczności udało mi się znaleźć w Kodaku ustawienia "pod księżyc", wcześniej nie miałem na to czasu :)
| 11:00 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Śmieszka z takim naturalnym zafarbem, czy światło oszukało ?

Księżyc mega, Zazdroszczę zoomu :)
| 06:37 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Tu się zgodzę z wami, no może że zmianą żeby padało pod wieczór. W Kato padało w nocy i jest za mokro na jazdę ;)
| 23:06 poniedziałek, 5 czerwca 2023 | linkuj Jestem na tak dla takiej wersji lania wody :)
| 22:18 poniedziałek, 5 czerwca 2023 | linkuj Deszcz bardzo potrzebny, lasy suche jak wiór. Niech popada - oczywiście nocami :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr