W samo południe. Rowerem :)

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 04.06.2023 | Komentarze 9

Ruszyłem dzisiaj w samo południe.

Nie, nie na pewien marsz, mimo że miałem specjalne zaproszenie do Warszawy z kręgów zbliżonych do organizatorów. Bo tak jak jestem od ponad dwudziestu lat krytykiem partii, która jest aktualnie przy korycie, tak samo nie mam zaufania do tej głównej opozycyjnej. Fajnie, że cała demokratyczna scena polityczna się zjednoczyła, jednak stało się to tylko dlatego, że nasi narodowi populiści źle obliczyli kolejną próbę zawłaszczenia państwa. No i super, że frekwencja dopisała. Jednak to nie moja bajka - siłę pokazuję się na wyborach, a nie na spędach partyjnych, tym bardziej takich z kolejnym wynoszonym na ołtarze guru, może inteligentnym i sympatycznym, ale nie mającym już mojego zaufania.

W zamian więc sobie pojeździłem, oczywiście ze słuchawkami w uszach, gdzie w moim radio leciała bezpośrednia relacja. Którą w końcu wyłączyłem, zmęczony napompowaną na siłę bańką. Zobaczymy, czy tak samo optymistycznie będzie jesienią przy urnach. W co wątpię, bo Polacy już wiele razy pokazali, że wartości może i są w teorii istotne, ale w praktyce rządzi kasa. Licytacja więc trwa, niestety również ze strony opozycji.

Ufff, musiałem :) Czas na tematy rowerowe. Trasa dokładnie taka, jak wczoraj, czyli: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Od kilku dni walczę z tak zwanym jęczmieniem na jednym oku (już schodzi), więc rumianek na pierwsze zdjęcie pasuje idealnie :) Wypatrzony przy rowerówce z Robakowa.
Przydrożny rumianek
Na rowerówce w Robakowie
Reszta fotek ze Szczodrzykowa. Prócz miliarda moczykijów z PL oraz UA (przewaga tych drugich), włażących wszędzie, gdzie niby nie można, udało się wypatrzeć czaplę, gęgawy już całkiem wyrośnięte oraz łyskę z młodym.
Czapla schowana w trawie
Gęgawy pochowane w szuwarach
Znów jakieś gęsie zamieszanie
Młode gęgawy już przerastają rodziców
Gęgawa ustawiła się do profilówki :)
Młodziak lyski płynie za matką
Łyskowe karmienie w szuwarach
Rozmowa łyski z młodziakiem
No i tyle. Na koniec jeszcze efekt zabawy Kodakiem przy ostatniej pełni, do oceny zainteresowanych.
Kolejna pełnia księżyca
A BS-owe zaległości nadrobię. Obiecuję :)t

| 22:23 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Tak, to bardzo koi. Do tego smarowałem maścią o nazwie OptiCleaner (tak staropolsko), o dziwo to kombo pomogło :)
| 20:00 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Chodzi o okłady z rumianka?
| 20:00 środa, 14 czerwca 2023 | linkuj Też mi takie coś na powiekach się parę razy robiło... za pierwszym razem, jeszcze w szkole miałem wycinane (zwłaszcza że długo nie schodziło), potem miałem jeszcze ze dwa razy, ale jakoś się wchłaniał.
| 23:35 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Nie, dziękuję, Macierewicza kiedyś przepuszczałem w pociągu (wychodził, niestety miał pierwszeństwo), wystarczy moich kontaktów z wojem. I agenturą :)
| 06:35 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Klasyczne w Polsce - nie ma nas kogo głosować, trzeba wybierać mniejsze zuo ತ⁠_⁠ʖ⁠ತ. Dobrze jednak że nie jechałeś, jeszcze by Cię namierzyli i myk ... wezwanie do woja xD.
| 23:04 poniedziałek, 5 czerwca 2023 | linkuj Jako nałogowy miłośnik sera uznaję i taką wersję :)
| 22:16 poniedziałek, 5 czerwca 2023 | linkuj O, a ja sądziłem, że Księżyc to taka makromakieta żółtego sera, by można było ćwiczyć szukanie dziur w całym...
| 23:17 niedziela, 4 czerwca 2023 | linkuj Nigdy nie czułem się rolnikiem, więc dziękuję i przyłączam się do postulatu :)

Księżyc powstał dla wilków, inne zastosowania są mniej istotne :)
| 22:52 niedziela, 4 czerwca 2023 | linkuj Podobno dobry rolnik powinien mieć zawsze jęczmień na oku - ale Ty nie bądź jak rolnik, zdrowiej!

Z Księżycem nie ma lekko: skubaniec nawet w pełni - wisi w próżni!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denze