Szybko, choć wolno

Piątek, 2 czerwca 2023 · dodano: 02.06.2023 | Komentarze 8

Wpis na szybko, bo dzionek intensywny, choć wolny.

Wiało mocno.

W sumie to tak zadziwiające jak to, że w powietrzu jest tlen :)

Trasa północna: Trasa: Dębiec - Wartostrada - Chemiczna - Gdyńska - Koziegłowy - Kicin - Kliny - Mielno - Dębogóra - Wierzonka - Mielno - Kliny - Kicin - Koziegłowy - Gdyńska - Chemiczna - Wartostrada - Dębiec.

Zatrzymałem się na chwilę na poznańskiej Śródce...
Szosa, bruk i poznańska katedra
Most Jordana w pełnej okazałości
...spojrzałem na Wartę...
Poranny widok na Wartę w Poznaniu
...obudziłem i nakarmiłem konika...
Obudziłem konika :)
Głaskanko, czyli obowiązek
Karmienie konika
Mina specjalnie na BS :)
...no i znalazłem kolejnego XP-eka :)
ParaXP-ek z Wierzonki
Walki nie było.

Po południu spacer i kolejna rocznica w plenerze :)
Kolejna rocznica w plenerze :)
Na deser jeszcze bocian czarny znad Dębiny.
Bocian czarny nad Dębiną
Niestety to jedno z ostatnich zdjęć z Nikona... Dzisiaj mi wypadł podczas wyciągania z torby, centralnie na chodnik :( Chwilę podziałał, by finalnie przestać - aktualnie nie da się wciągnąć obiektywu. Być może uda się go naprawić, ale to byłaby kolejna reanimacja trupa... Myślę o zakupię następcy, jednak znów z dostępnością mogło być lepiej, o cenach nie wspominając... Na razie pozostaje mi zamiennik, nie najgorszy, jednak nie tej klasy.

blase
| 09:14 środa, 21 czerwca 2023 | linkuj Ten czerwony most i zabudowa od razu się kojarzy z Wrocławiem i Ostrowem Tumskim.
szczypiorizka
| 21:02 sobota, 17 czerwca 2023 | linkuj Gratulacje z okazji rocznicy ślubu :-)
| 00:05 środa, 7 czerwca 2023 | linkuj Dziękuję(my) :)

Tak, reanimacja nie ma sensu, jednak Kodak, który mimo wszystko ładnie służy jako zastępczak, ma dużo ograniczeń. Oswajam go, ale jednak widzę różnicę. Połowa ceny musi robić różnicę, a ciężko się przyzwyczajać do obniżenia komfortu. Choć i tak go lubię :)

Rada słuszna, intuicyjnie o niej wiem, ale też masz świadomość, jak ciężko łapie się ptaki w locie. Zoom szaleje, aparat szaleje, Ty szalejesz :)
| 18:10 wtorek, 6 czerwca 2023 | linkuj Gratulacje z okazji rocznicy jak i czarnucha.. Szkoda Nikona, ale faktycznie dalsza reanimacja nie ma sensu. Kodak taki zły nie jest, a zoom zawsze się przydaje.. Mała podpowiedź, może nie używaj największego zbliżenia, a staraj się kadrować, tak z 3/4 zoomu.. często te najdłuższe ogniskowe, to mocny spadek ostrości i ogólnie jakości.
| 00:08 niedziela, 4 czerwca 2023 | linkuj Dziękujemy :)

Mam nadzieję, że się da, ale póki co chyba zdecyduję się na zakup następcy. Sprzęt, który ma tyle lat chyba już sam dał mi znać, że ma dość.
| 22:00 sobota, 3 czerwca 2023 | linkuj Dołączam do gratków :)
Szkoda ni-konia, ale może da się go naprawić?
| 23:54 piątek, 2 czerwca 2023 | linkuj Dzięki wielkie! :)
eliza
| 22:41 piątek, 2 czerwca 2023 | linkuj obrączkowe gratki i życzenia kolejnych rocznic:))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum