Zawianko

Wtorek, 9 maja 2023 · dodano: 09.05.2023 | Komentarze 9

Ło matko, jak dzisiaj wiało!

Już rano, gdy wyszedłem z Kropą, czułem, że nie będzie lekko. Razem z psem fruwaliśmy :)

No ale nic, jakoś swoje przejechać trzeba było. Ubrałem wiatrówkę i ruszyłem na południowy wschód.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Koninko - Gądki - Robakowo - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Głuszyna -Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Jakoś przeżyłem, choć lekko nie było.

Wizualnie przyzwoicie. W realu ciut mniej :)
Nasłoneczniony Windows
Górski klimacik w Czapurach
Rzepak i silos
Zwierzaków niestety zabrakło :( Trzeba było kombinować.
F16 nad lotniskiem w Krzesinach
F16 podchodzi do lądowania
Do pracy Czarnuchem, przez Dębinę. Tam przynajmniej łabędzie dało się spotkać.
Łabędzie z Dębiny

| 00:14 czwartek, 11 maja 2023 | linkuj Huann - Wielki Głód w psim mniemaniu jest mi zdecydowanie bliski :)

Lapec - hehe, ona sama o to dba, jak widziałeś :)

JPbike - i dobrze zrobiłeś, bo byś musiał spory żagiel ze sobą zabrać :) Oni są zawsze uzbrojeni, czasem boję się z tego powodu brać za fotki :)
| 21:06 środa, 10 maja 2023 | linkuj Ja tegoż dnia po pracy zastanawiałem się czy wybrać się nad jezioro, na SUP-a - ale jak widzę to sławne "wiało" to odpuściłem, bo musiałbym swoją dmuchaną deskę przerobić na windsurfing :)
Ale grubo uzbrojoną F-16tkę upolowałeś - komu lecieli dokopać? :)
| 11:46 środa, 10 maja 2023 | linkuj Psie żarcie najważniejsze :). Trzeba pupila dokarmiać, bo przy takich wichurach może łatwo za latawiec na smyczy robić xD. Krope pilnuj żeby się cały czas dociążała jakimś patykiem :D
| 00:38 środa, 10 maja 2023 | linkuj Zwłaszcza, że na kolację już nie było nic w związku z moim wybyciem na działkę. Głód, Wielki Głód! :D
| 00:29 środa, 10 maja 2023 | linkuj Zdecydowanie rozumiem, są psiorytety :)
| 00:21 środa, 10 maja 2023 | linkuj Sorry za mimowolne zarywanie nocki, ale wcześniej nie dało się zrobić wpisu, bo raz, że leciały w TV Bliskie Spotkania Trzeciego Stopnia, a dwa, że musiałem z paczkomatu przytargać 12 kilo psiego pasztetu w puszkach.
Priorytety, co zrobić :)
| 00:06 środa, 10 maja 2023 | linkuj Meteor - witam w klubie. Nie polecam jakby co Robakowa, bo tam nie tylko rzeźnia, ale i rzeźnia :)

Huann - zaraz zerknę, choć miałem się już kłaść :) A co do tego, na co nie zerknę - one tak mają. Wiedzą, że człowiek to zło.
| 00:00 środa, 10 maja 2023 | linkuj Ja dziś w kwestii wiatru wymiękłem - i też przeżyłem ;) I nawet jestem z tego powodu zadowolony. A przynajmniej żywy ;)

A ze zwierzaków spotkałem spacerując po borach pełnych jam lisa i sarenkę, ale niestety zbyt szybko się przemieściły poza moje możliwości fotograficzne.
| 20:51 wtorek, 9 maja 2023 | linkuj Też coś o tym wiem - dziś spory kawałek miałem pod wiatr, pod górkę i po dziurawym asfalcie ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iepat