Wolny(!) poniedziałek

Poniedziałek, 8 maja 2023 · dodano: 08.05.2023 | Komentarze 5

Poniedziałek wyjątkowo wolny. Tak powinno być co tydzień :)

Pogoda piękna, niestety wiatr odpuścić nie chce i masakruje. Za to zrobiło się ciut cieplej.

Wiało ze wschodu, więc kopiuj-wklej z wczoraj, a co, lenia miałem :) Czyli: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Póki jest niebiesko-żółto, to trzeba korzystać, do wyrzygania :)
Niebiesko-żółto po raz kolejny
Rzepakowa rowerówka
Szczodrzykowo dzisiaj niemal puste. Tak powinno być codziennie :)
Niebiesko w Szczodrzykowie
Ale skromnie z ptactwem. Sporo śmieszek, cichociemna czapla, gęgawy oraz łyski.
Śmieszki-słupniki
Śmieszka w powietrzu
Czapla udaje cichociemną
Zintegrowana para gęgaw
Łyska w słońcu
Trafił się jeszcze żelazny (czy cholera wie jaki) ptak. Od dołu strony.
F16 od dołu strony
Od jutra niestety maraton w robocie :(