Kopiowanko

Czwartek, 6 kwietnia 2023 · dodano: 06.04.2023 | Komentarze 7

Słońce o dziwo do dziś się utrzymało. Szok :)

Wyjazd oczywiście poranny, przed pracą.

Gdy rano pomyślałem sobie o tym, że będę musiał wklepywać trasę na BS, poszedłem na łatwiznę. No i mam kopiuj-wklej z wczoraj :) Czyli: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Od razu do fotek. Nad poznańskim Sypniewem latał żuraw...
Żuraw nad Poznaniem
...a poniżej na horyzoncie pasły się sarenki.
Cztery sarenki zasłaniają horyzont
Zbliżenie na dwie sarenki
W Szczodrzykowie perkozy z politowaniem patrzyły na śmieszki.
Perkozy spokojne, śmieszka wrzeszczy
Perkoz na wodzie
Nie miałem czasu zatrzymać się na dłużej przy znajomych, ale zrobiłem im fotkę z daleka. Tylko pieska jeszcze nie poznałem :)
Godne trio: konik, piesek i koziołek
Na Dębinie słonecznie.
Słoneczko na Dębinie
Do pracy podjechałem Czarnuchem, między innymi przez Park JP2. A tam niespodzianka - przy stawku całkiem ładne "polowanie": prócz śmieszki jeszcze łyska i kokoszka. W centrum miasta!
Stawik w parku JP w Poznaniu
Lekko wkurzona śmieszka
Poznańska łyska
Kokoszka, czyli kurka wodna
No i jeszcze nocna pełnia.
Pełna pełnia :)

| 00:12 piątek, 14 kwietnia 2023 | linkuj Coś w tym jest, bo klacz równo ustawia resztę - patent na głaskanko ma tylko ona. Wychowałem bestię :)

Ja sam się czasem dziwię temu, co focę :)
| 07:54 czwartek, 13 kwietnia 2023 | linkuj Piesek w pełni wystraszony. Sami więksi koledzy koło niego :)

Na łysym myślałem że jakąś stacje czy sondę widać. Tak, już przetarłem monitor :PPP
| 23:43 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj Dzięki w imieniu łychy :)
| 12:28 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj Super łycha. Przyrodniczo jak i pogodowo dopisało. U mnie bezchmurnie zrobiło się w nocy..
| 00:47 piątek, 7 kwietnia 2023 | linkuj Eliza - antyzazdro. Współczuję :(

Huann - o tak. Po takie zestawy jeździ się poza miasto, a tu proszę, niespodzianka. Prawie bym przegapił, jednak coś między kaczkami mi nie pasowało :) Podsumowanie księżycowej egzystencji całkiem (nie)rozsądne :)
| 20:26 czwartek, 6 kwietnia 2023 | linkuj Fajnie móc od ręki porównać kuzynki: łyskę i kokoszkę :)

Z Księżycem jest tak, że nawet wisząc w pełni - wisi w próżni! :-O
eliza
| 19:31 czwartek, 6 kwietnia 2023 | linkuj zazdro. W Wawce rozkoszne plus 2 i od 11 opad ciągły śnieżno-deszczowy...:((

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyzni