Znów dziko! :)

Wtorek, 4 kwietnia 2023 · dodano: 04.04.2023 | Komentarze 8

Dzisiaj szybko, bo mimo wolnego wtorku dzionek zalatany.

Rano pogoda taka jak wczoraj, tylko bardziej paskudna. Czyli wiało tak samo, ale zabrakło słońca.

Trasa tym razem zachodnia, ale taka z pomysłem na odświeżenie staroci: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - Fiałkowo - Więckowice - Sierosław - Zakrzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Szkoda, że szarość dominowała, bo myszołów się trafił. Wyciągnąłem z niego co mogłem :)
Bardzo skupiony myszołów
Myszołów w pełnej prezentacji
Stare śmieci odwiedzone :)
Poznań Główny w Fiałkowie :)
Lekko wyblakłe, ale wciąż ostrzega :)
Samolot niestety pomazany sprejem przez jakichś impotentów umysłowych. Dlatego zapewne zamontowano bramę.

No i coś, co mnie ucieszyło jak mało co ostatnio: dzik na Dębinie! :) Czyli jednak nie wszystkie zostały wybite przez zwyroli w ludzkich skórach. Hurrra! :)
Locha z poznańskiej Dębiny

| 23:45 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj Marecki - dziękuję :)

Meteor - miejmy nadzieję, że nie tak łatwo :) No widzisz, dzik by nie był żadnym zagrożeniem, gdyby nie te ludzkie mendy...
| 18:53 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj Dzików na szczęście chyba nie tak łatwo się pozbyć - kiedyś jak jechałem główną leśną, w bok się nie mogłem zapuszczać bo polowanie, to z tamtej części lasu wybiegł uciekający dzik i mi przebiegł drogę... byłbym parę metrów do przodu, to by chyba wypadł z krzaków prosto na mnie ;-)
| 12:28 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj Super uchwycony Myszołów..
| 23:11 środa, 5 kwietnia 2023 | linkuj Lapec - chętnie bym przyjął wszystkie dziki, których Ty nie widziałeś w tym roku :)

Huann - niestety pewnie masz rację z tą odpowiedzią... :(
| 21:56 środa, 5 kwietnia 2023 | linkuj @Lapec - pewnie już dzików zabrakło, stąd ta cisza...
| 08:13 środa, 5 kwietnia 2023 | linkuj Do czego to dochodzi, żebym pierwszy raz dzika w tym roku zobaczył na zdjęciu a nie za oknem ;))
BTW: coś ucichło o odstrzałach ostatnio czy mi się ino zdaje?? :>
| 23:28 wtorek, 4 kwietnia 2023 | linkuj Też mnie ten płot zasmucił :(

Oj tak, sport zamiast tępoty umysłowej - to byłoby piękne :)
| 21:12 wtorek, 4 kwietnia 2023 | linkuj Płot przy Antku... :(
Fakt, za dużo u nas impotentów umysłowych, szkoda gadać.
Gdyby tylko dużo rodaków było takich aktwnych (sportowo) jak my - byłoby pięknie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zajaj