Zalewowo

Niedziela, 2 kwietnia 2023 · dodano: 02.04.2023 | Komentarze 8

Niedziela zapowiadała się typowo weekendowo - czyli pochmurnie. Nie zawiodłem się :)

Niespodzianki nie było również w temacie wiatru - rzeźbił i masakrował po swojemu. Czyli mocno i bez logiki, prócz tej jednej: zawsze albo w pysk, albo z boku.

Wyjazd około 11:30, o dziwo po śniadaniu. Tak inaczej.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - centrum - Dębiec. To centrum, bo musiałem podjechać na chwilę, korzystając z handlowej niedzieli.

Fotki tylko ze Szczodrzykowa. Tam powoli zaczyna się coś dziać.
Tu też niestety chmury
Czapla i śmieszki
...oraz przysypiające perkozy.
Lekko zaspane perkozy
Jeszcze testy makra w nowym telefonie. Nietypowo jak na mnie, bo ze świata flory, który nieśmiało wraca do życia. Śliwa...
Śliwa tarnina
...fiołek...
Fiołek wonny
...i forsycja.
Kwitnąca forsycja
A jutro... tak, tak, przymrozek.

Aha, gdy latałem za ptakami w Szczodrzykowie, spotkałem zakapturzoną dwójkę podobnych zapaleńców. Oczywiście się pozdrowiliśmy, a pani po chwili zapytała: "dobrze kojarzę, że pan z Dzikiej Dębiny?". Zdziwko było, świat jest mały, ale owszem, chyba przez walkę o mój las coraz trudniej mi się ukryć :) A wspomniana Dzika Dębina to profil, który założyłem jakoś dwa lata temu na Facebooku i o dziwo ma on swoich wiernych fanów, co cieszy :) Jeśli komuś chce się również polubić, będzie mi miło, bo jest tam sporo zdjęć, których nie umieszczam na BS. TUTAJ LINK, w końcu jest okazja, żeby się ujawnić :)

| 23:46 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj No proszę. Wierzę na słowo, bo sam ryzykować nie będę, mimo wszystko :)
| 18:45 sobota, 8 kwietnia 2023 | linkuj A na koniec zapraszamy na sałatkę kwiatową - wszystkie kwiatki na zdjęciach są jadalne ;-D ich pączki zatem także
| 23:26 wtorek, 4 kwietnia 2023 | linkuj Dzięki, dbam już od dawna, są stali fani. Głównie 60+ :)

No fakt, białe święta przed nami :(
| 09:40 wtorek, 4 kwietnia 2023 | linkuj Nowy telefonik, to i będzie trzeba mocniej o profil dbać :). Oczywiście już zerknąłem :))

I wiadomo że przymrozek, jeszcze śniegu brak - święta idą przecież :D
| 23:54 niedziela, 2 kwietnia 2023 | linkuj Nic dziwnego. W końcu mamy luty.

A nie, to przecież kwiecień! :)
| 23:52 niedziela, 2 kwietnia 2023 | linkuj Na szczęście się stopiło, ale kwietniowa panta brei jak malowanie (przed wyschnięciem)..
| 23:39 niedziela, 2 kwietnia 2023 | linkuj Wychodziła już zimą, była nawet w gazecie :)

Dziki są, ale już nie te :( Te "nowe" buchtują tylko nocą, niestety już nie straszą osób, które nie wiedzą, że las to las, nie miejsce na przykład do żarcia... popcornu (autentyk, panie kiedyś wzywały Straż Miejską, bo nagle dziki wyczuły prażoną kukurydzę).

Dzięki :)

Uuuu, współczuję tej śnieżycy. Po raz kolejny...
| 22:16 niedziela, 2 kwietnia 2023 | linkuj Dzika Dębina wychodzi na wiosnę spod ziemi :) A propos Dzika - bywa tam jeszcze czasem?

Makra albumowe :)

A u nas wieczorem była spora śnieżyca...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alrek