Glut deszczowo-śnieżny

Czwartek, 9 marca 2023 · dodano: 09.03.2023 | Komentarze 13

Niestety pogodynki tym razem - wyjątkowo - ciała nie dały. Miała być zima i była.

No ale coś tam wykręciłem, choć lekko nie było. W sumie sam się dziwię, że mi się chciało :)

Pewnie gdyby lał tylko deszcz, albo padał tylko śnieg, nawet bym nosa nie wyściubił w celu uruchomienia dwóch kółek. Ale że w sumie drogi były przejezdne, tylko mega mokre, a na łeb mi leciało białe gówno, zdecydowałem się na gluta.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo, gdzie nastąpiła nawrotka i powrót z grubsza swoimi śladami, ale już bez Minikowa.

Wizualnie pięknie, w realu syf. Do tego wiatr masakrował, średnia więc prawie minusowa.
Na poboczu śnieg, na drodze woda
Jeszcze jedno spojrzenie na trasę do Sypniewa
Malownicza trasa przez poznańskie Sypniewo
Deszcz, śnieg, wszystko do wyboru
Zwierzaków brak. Tylko ledwo widoczne sarenki gdzieś na horyzoncie.
Sarenki ledwo widoczne w śniegu
Tyle mi wystarczyło. Do pracy zrobiłem sobie spacerek, między innymi przez Dębinę. A po drodze ładnie zaprezentował mi się kwiczoł.Na poznańskiej Dębinie wciąż zima
Kwiczoł w śniegu
Jutro ma lać cały dzień. Na to już siły nie mam, więc jeśli się potwierdzi, seriale w końcu doczekają się nadrabiania.

| 23:14 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Meteor - aktualnie pod blokiem mam ze dwadzieścia. Mam nadzieję, że zostaną na dłużej :)

Huann - kawka tylko z mlekiem, kawki mogą być wszelakiej maści, Kafka był jeden, nie do podrobienia :)
| 23:08 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Jeśli to kawka, to musiało to być ptasie mleczko - prosto od Dawniej Imienia 22 Lipca! ;)
| 21:56 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Moja ulubiona kawka jest ta z mlekiem... u mnie na osiedlu prawie same czarne, ale widziałem też jedną z kropelką mleka :-)
| 20:11 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Z krukowatych najbardziej cenię kawki, zwłaszcza... ranne ;)
| 18:48 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Tak przynajmniej z raz do roku przy sniegu pojawia się u mnie stadko kwiczołów, buszuje w okolicznych drzewka i znika. Włąsnie w tym tygodniu przeleciało. Było z dziesięć sztuk.
| 23:38 piątek, 10 marca 2023 | linkuj Dzięki :) To w sumie wewnątrzdębińskie foto :)

Kwiczoły oczywiście już wiedzą, że w mieście żarcia jest sporo, uczą się od krukowatych, czyli od najlepszych :)

| 19:27 piątek, 10 marca 2023 | linkuj Podziwiam. Ja od 4 marca do dziś olałem temat.. Ładny kwiczoł. W tym roku widziałem o zgrozo tylko jedną sztukę. Kapitalne to Naddębińskie foto..
| 00:03 piątek, 10 marca 2023 | linkuj Wspólne wiadro cieszy :)
| 00:02 piątek, 10 marca 2023 | linkuj Popieram :)
| 23:58 czwartek, 9 marca 2023 | linkuj Rzygam takim przedwiośniem, jak rzygałem "Przedwiośniem" :) Niech znikną! :)
| 23:35 czwartek, 9 marca 2023 | linkuj Teraz zapowiada się generalnie Coś Bez Nazwy: https://www.meteoblue.com/en/weather/week/poznan_poland_3088171

Żeromski by pewnie powiedział, że to "Przedwiośnie".
| 23:02 czwartek, 9 marca 2023 | linkuj Wiem, przerabiałem tej zimy wiele razy... Ale... już wystarczy :)
| 20:24 czwartek, 9 marca 2023 | linkuj A u nas cały dzień mocno kurzyło na biało. Las tak bajkowy, jak tej zimy jeszcze nie był :) Polecam (bezrowerowo;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne