Ciągle zima...

Poniedziałek, 6 marca 2023 · dodano: 06.03.2023 | Komentarze 4

Piękna ta zima, naprawdę :)

Wczoraj ponownie miałem nadzieję, że jednak zniknie. Nic z tego. Rano było biało.

Na szczęście poniedziałek wolny, więc mimo wszystko byłem dość spokojny, choć czas miałem jedynie do godziny trzynastej, a potem plany.

Zgodnie z tradycją, która ma już całe dwa dni, najpierw zrobiłem sobie spacerek po Dębinie. Było zacnie, biało, pusto, ptactwa mnóstwo, ale bardziej skupiłem się na samym lesie, choć coś tam uchwyciłem. Jednak z rzadkich dziobatych trafił się jedynie rudzik.
Drzewa w śniegu
Prawdziwa zima na poznańskiej Dębinie
Ośnieżona platforma z Dębiny
Mostek na Dębinie w śniegu
Rudzik kontempluje śnieg :)
Po powrocie decyzja: glut Czarnuchem. Na więcej się nie zapowiadało, bo wciąż prószyło. Ruszyłem więc na zachód: z Poznania przez Luboń, Wiry, Komorniki, Szreniawę, Rosnowo i znów Komorniki do Poznania.

Nowa śmieszka między Komornikami a Szreniawą to to białe po lewej. Nie skorzystałem :)
Tak, tak, to białe po lewej to oddana ostatnio śmieszka
W oddali wypatrzyłem ledwo widoczną sarenkę.
Sarenka w śniegu z oddali
Gdy pojawiłem się pod domem, dokonałem szybkiej analizy pozostałego czasu i decyzja: dokręcam do pięciu dych. Przy okazji dokonując inspekcji Wartostrady. No i napiszę tak: coś tu chyba nie "pykło" :) Wschodnia część to tragedia - nowy łącznik z Hetmańską biały (w sumie najbardziej komfortowy), reszta to breja i syf, jedynie częściowo ogarnięty. No i ciekawostka: odśnieża się... do słupków. Potem nie ma jak przejechać :)
Nowy łącznik z Wartostradą. Taki... biały :)
Ktoś chyba zapomniał o odśnieżaniu Wartostrady
Można by było i tu odśnieżyć, ale ktoś zainstalował na Wartostradzie słupki :)
Za to część zachodnia, zupełnie przypadkowo obok osiedla, gdzie mieszka prezydent Poznania, czyściutka, wyglądająca jakby ktoś każdą śnieżyczkę ręcznie łapał :) No bywa :)
Zachodnia część Wartostrady całkiem ładnie ogarnięta
Jeszcze kilka ujęć z drogi i koniec na dzisiaj.
Po lewej Warta, po prawej Cybina, Poznań
ICHOT w zimowej odsłonie
Fort, aktualnie część ICHOT-u, Poznań
Poznańska katedra z innej perspektywy
Aktualnie kicham. To i tak lepszy stan niż super hiper genialny i wodoszczelny licznik Sigma, który jak zwykle przy odrobinie wody przestał działać, nawet mimo opakowania w woreczek śniadaniowy. Po raz kolejny sobie uświadamiam, że to szajs jakich mało.

| 23:00 wtorek, 7 marca 2023 | linkuj Spokojnie, jak już błota nie będzie, to klasycznie będziemy skrobać z czegoś innego, w czym właściciele psów powinni mieć pyski wytarzane za brak sprzątania :)

Dzięki, ale aktualnie smarkam wybitnie standardowo, nos czerwony bez kielicha :)

No i startować nie zamierzam, trzeba się szanować :)
| 07:52 wtorek, 7 marca 2023 | linkuj Faktycznie, miałeś rację - zima ^_^. A jeszcze pewnie kwiecień się będzie przeplatał :)
Podpisuje się pod tym, albo śnieg i mrozy, albo wiosna => już mam dość codziennego mycia butów z błota pfff.

W tym przypadku życzę kichania na kielicha, a nie gluta ... z nosa :)

I o widzisz? Musisz na prezydenta startować - wtedy to Ci nawet Dębinę łopatami odśnieżą ;))
| 23:04 poniedziałek, 6 marca 2023 | linkuj Dzięki w imieniu rudzika. Byle nie Rydzyka! :)

Też nie wiem, po co śnieg w marcu. Ale z okazji dnia wolnego go nie hejtuję :)
| 22:28 poniedziałek, 6 marca 2023 | linkuj Faktycznie, malowniczo. U nas podobnie i nadal dosypuje, aczkolwiek nie wiem po co, skoro jutro piątka na plusie i skończy się to megachlapą :/ Mogło by się zdecydować: albo ładna, nieuciążliwa zima, albo już wiosna, a nie coś bez nazwy.

Rudzik w deseczkę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sajaj