Szarość

Czwartek, 2 marca 2023 · dodano: 02.03.2023 | Komentarze 10

No i wróciła szarość. A nawet mżawka. No i na co one komu?

Aha, nad ranem była jeszcze mgła, ale na szczęście do momentu mojego wyjazdu zniknęła.

Wyjazd Czarnuchem, bo już kilka razy pogoda mnie zaskoczyła i nie chciałem ryzykować. Ale finalnie tylko kilka razy pokropiło.

Trasa wschodnia: Poznań - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Z okazji wyroku TSUE, który zmiażdżył rzeźników z Lasów Państwowych (hura!), piękny widoczek:
Baaaaardzo ładny widoczek :)
Obok już zejście na ziemię i Polska codzienna:
Komuś krzesesłko? Komuś rurę do odkurzarcza? :/
Był mój ulubiony (ulubiona w sumie) konik! Najpierw chciał zjeść dzwonek i siodełko...
Próba zjedzenia dzwonka :)
Siodełko też wygląda na apetyczne :)
...aż w końcu znów intensywnie próbował dać buziaka :)
Pysk w pysk :)
Na koniec - co za zaskoczenie! - sarenki. Tym razem dwa osobne stada.
Sarenki pod drzewem
Zbliżenie na sarenki pod drzewem
Kolejne stado sarenek
Dwa koziołki w biegu
No i jeszcze kadr z Dębiny - dzięcioł średni w pełnej krasie.
Dzięcioł średni się prezentuje
Dystans z dojazdem do pracy.

| 22:58 piątek, 3 marca 2023 | linkuj No proszę, a ja je na Dębinie widuję częściej niż duże :) Dzięki!
| 09:48 piątek, 3 marca 2023 | linkuj Mega zazdro za średniego. Widziałem dwa razy, ale w kolekcji nie posiadam..
| 00:21 piątek, 3 marca 2023 | linkuj Twardy elektorat...

Emerytów rozumiem, TVP robi swoje, PRL znają, więc wszystko dzięki naszemu kochanemu rządowi znów jest na swoim miejscu - wróg kontra my, w perspektywie 24-ta emerytura na rok itp.

Natomiast młodzi głosujący na PiS to nie bezrefleksyjni, ale dobrze kalkulujący cwaniacy. Jakby im PO (inna mentalna maskara polskiej polityki) obiecała 1000+, to pewnie dylematy by byłe spore. Ale nie obieca, bo przynajmniej trzyma pozory.
| 23:52 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj To tylko świadczy, że ich tzw. twardy elektorat to istoty bezrefleksyjne.
| 23:48 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Dodam więcej: jeśli ktoś miał złudzenia, mógł się zreflektować po czterech pierwszych latach. Jak zwykle nie wyszło.
| 23:42 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Cóż, tym razem nikt nas nie napadł - i to od dawna. Sami żeśmy to sobie wzajemnie wykombinowali. "Tradycja" liberum veto "zobowiązuje"...
| 23:25 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Wiem...

Demolka przyrody, zaufania do państwa, trybunałów, resztek ustawodawstwa, mediów publicznych... A to tylko osiem lat.
| 23:17 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Jedno jest pewne: szkody z ostatnich ośmiu lat przyroda będzie (jeśli jej na to pozwolą decydenci) odrabiać kolejne 80...
| 23:14 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Trzymajmy się wersji, że są już tak bardzo w du... w tyle z kasą, że rżnąć przestaną. W tym temacie wyjątkowo chcę być optymistą :)

Konik wręcz genialny. Zapomniałem napisać, że próbował jeszcze mi kurtkę rozpiąć :)
| 22:59 czwartek, 2 marca 2023 | linkuj Dziś w TSUE Polska przegrała, ale polska przyroda wygrała, a jeśli pierwsze niszczy drugie, to z takiego wyroku należy się wyłącznie cieszyć :) Pytanie tylko, na ile - i kiedy wyrok okaże się skuteczny. Pewnie będzie to zależało od kalkulacji, czy bardziej opłaca się dorżnąć resztki cennych lasów i płacić kary z kasy za drewno, czy nie. Oby nie, bo wtedy zerżną 2 razy więcej na kary i będą mieli wszystko inne w nosie...

Konik super! :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dlszy