Na biało

Czwartek, 9 lutego 2023 · dodano: 09.02.2023 | Komentarze 6

W nocy było naprawdę zimno, by nie powiedzieć: srogo. Na szczęście nad ranem już dało się żyć - zaledwie minus dwa na starcie, a potem nawet lekko powyżej zera.

Wiem, że mroziło, bo o czwartej nad ranem musiałem wyjść z psem. Dzięki, Kropa :)

Dzisiejszy wyjazd o dziwo znów odbył się w słońcu. I ze sporą ilością napotkanych zwierzaków, przez co nawet nie starałem się walczyć o jakiś dobry wynik. Nie żałuję.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Komorniki - Głuchowo - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Odkryciem dnia była czapla biała z granicy Szreniawy i Rosnowa. Sprytnie się ukryła, ale nie ze mną te numery. Mimo że była w oddali, udało się nawet coś tam, średnio wyraźnie, ale jednak, uchwycić. Uciekła dopiero na widok myszołowa, który nagle nadleciał.
Widoczek z czaplą białą na pierwszym
Czapla biała prezentuje profil
Czapla biała prezentuje skrzydła
Brodząca czapla biała
Odlot czapli białej
Potem do zestawu doszła jeszcze parka żurawi.
Wielki las i małe żurawie
Parka żurawi podczas śniadania
Żuraw sprawdza czy jestem gróźny
No i jeszcze sarenki.
Sarenki z okolic Trzcielina
Lekko spanikowane sarenki
Klasyk nawet optymistyczny,
Słoneczny klasyk
W przeciwieństwie do tej kamienicy w Wirach. W sumie pięknej :)
Moja ulubiona kamienica w Wirach
Dystans z dojazdem do pracy.

| 22:35 piątek, 10 lutego 2023 | linkuj Lapec - oj, nie tak wyjątkowo, czasem mają momenty z parciem na szkło :) O, nawet nie wiedziałem, że jest/był taki dzień :) Dzięki! :)

Bobiko - nie muszą, świat zwierząt jest wolny od RODO. Co najwyżej są rododendrony :)
bobiko
| 10:32 piątek, 10 lutego 2023 | linkuj ciekawe, czy zwierzęta wyraziły zgodę na robienie zdjęć :D
| 08:13 piątek, 10 lutego 2023 | linkuj Wyjątkowo też zacnie pozowały :)

Dziś w nowy było jeszcze gorzej - podobną ilość kalorii spaliłem podczas skrobania szyb w aucie jak ta, którą bym spalił podczas DPD xD. Choć w pracy w związku z tym ... trochę się w robocie zawiedli :P

Kropie lepszego spania życzę :). I wam też heh.
| 23:45 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Meteor - niech tylko taki puch nam towarzyszy :)

Huann - super :) Wracają na swoje tereny po czasach, gdy rzeźnicy mordowali je masowo. To znaczy nasi kochani rodacy, z myśliwymi na czele.
| 20:19 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Taką białą czaplę obserwowałem cały wieczór w zeszłym roku w lipcu tuż koło Pucka nad Zatoką. Widać gdzieś tam miała swoją chałupę w przybrzeżnych trzcinach, bo kursowała w te i we wte jak jakiś wahadłowiec :)
| 19:30 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Jak przeczytałem, że "na biało", to myślałem że spadł śnieg... a tu co najwyżej szczypta puchu ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzieu