Kontrarondziarz :)

Środa, 8 lutego 2023 · dodano: 08.02.2023 | Komentarze 10

Kolejny zimowy szosowy wypad. Choć już prawie bezśnieżny.

Wyjazd przed pracą, czyli bez specjalnej motywacji, prócz jednej: wstać, ruszyć i wyjechać :) Udało się.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W sumie całkiem ładnie było. Aż dziw, bo to w końcu ten paskudny luty...
Prześwietlanka na granicy Poznania
Mroźny poranek na Dębinie
Zamrożona i słoneczna Dębina
W okolicach Gądek zgłupiałem. Niestety, za późno wyjąłem telefon: tak, ten rowerzysta najpierw przeciął pas ruchu, a potem pojechał przez rondo... pod prąd. Bez komentarza.
Tak. On naprawdę jechał rowerem pod prąd na rondzie
Zwierzaki. Dużo sarenek, w kilku miejscach. Były nawet sceny przytulania. Ale pewnie myśliwskie mendy i tak uważają, że to ich "pozyskanie" to piękny i szlachetny "sport"...
Śpiochy z poznańskiego Sypniewa
Wędrująca parka
Sarenkowe przytulaski
Sarenki horyzontalne
W oddali widziałem jeszcze łabędzie...
Łabędzie przy kanałku
...gąsiorka...
Srokosz na drutach
...oraz kuropatwy.
Rodzinka kuropatw
Kuropatwy trzy
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:36 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Widzę, że kasowanie wpisów wciąż nie działa, mimo zgłoszenia :(

Chciałem usunąć niepotrzebnie rozbitą na dwie odpowiedź Huannowi, ale niestety się nie da.
| 23:33 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Huann - tego się nigdy nie dopijemy... to znaczy nie dowiemy :)

Lapec - hehe, nie no, o dziwo bieżączka :) On się stosował tylko do jednego przepisu: ***** przepisy :) Ale za olanie śmieszki (chwilę wcześniej), która prowadziła donikąd, wyjątkowo daję mu ocenę 1+ :)

Meteor - jak uciekają, to kuropatwy. Jak się zastanawiają, to samice bażanta :)

Huann - abtrakcyjki niech nie uciekają nigdy :)
| 20:16 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj @Meteor - mi kiedyś z miski uciekła przepiereczka!
| 19:32 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Czasami gdy przejeżdżam, to z boku coś mi tam ucieka i sądzę że to właśnie kuropatwy... ale stuprocentowej pewności nie mam, bo musiałbym złapać w obiektyw
| 07:34 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Dobrze że dałeś fotki z Dębiny, bo bym zaczął podejrzewać że to jakieś archiwalne ujęcia z późnego października ;)

PS: ciekawe czy koleś na następnym skrzyżowaniu zastosował się do znaku C-9 czy też pod prąd wjechał :D
| 23:51 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Może po jakiejś swej protoplastusi, która była zagorzałą abstynentką - też był za gorzałą?
| 23:35 środa, 8 lutego 2023 | linkuj O, to już bardziej możliwe. Choć wciąż mało :)
| 23:18 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Może zatem ciężko pracował w którejś ze szkockich destylarni?
| 23:06 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Znam ten ból sprzed dwóch dni: tylko głównymi dało się jechać w miarę bezpiecznie, więc zdecydowanie rozumiem.

Pan, jeśli wrócił z Anglii, to chyba w ramach przymusowej deportacji za jazdę po permanentnym spożyciu :) Przynajmniej taką opinię można było wysnuć po jego fizjonomii.
| 21:44 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Oo, niebiało! U nas wciąż jeszcze biało, no może białawo. Ale problem tkwi w czymś innym - w oblodzeniu bocznych dróg, więc muszę jeszcze wziąć na wstrzymanie, jeśli chodzi o jazdę.

Pan Kontrarondziarz na bank przybył rowerem z Anglii. U nich to normalne! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymokr