Szarofajność

Piątek, 20 stycznia 2023 · dodano: 20.01.2023 | Komentarze 12

Piątek wolny. Odespany.

Ale że zima i robi się szybko ciemno, to spania nie było tyle, ile być powinno. Start koło jedenastej.

Zimno, ale bez przesady, a co najważniejsze: jeszcze bezśnieżnie. Z naciskiem na "jeszcze", bo jutro niestety ma sypnąć :( O dziwo też wiatr słaby, co w ogóle jest szokiem :)

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Dąbrówka - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Sympatycznie się jechało, bo bez pośpiechu. Tylko strasznie szaro było.

Coś tam udało się uchwycić. Niewyraźną małą pustułkę...
Pustułka na znaku
...myszołowa na czubku drzewa...
Myszołów na czubku drzewa
...sarenki...
Sarnia rodzinka
...oraz znajome stadko żurawi.
Koczujące żurawie
Spłoszone żurawie
Żurawie odlatują z Trzcielina
Jeszcze szosa wśród młodzieży.
Szosa wśród młodzieży
Jutro zapewne sobie nie pojeżdżę :/

| 23:18 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj Hehe, nie obrażajmy kaczek tym czymś w ludzkim wydaniu :)

No nie wyszło, a o poleceniu pamiętam :)
| 10:33 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj "Ptactwo jest mądre :) Szkoda, że nie rządzi światem..." => a o kaczkach myślałeś? :D

Z tym nie pojeżdżę to chyba nie wyszło cosik? :DD. Wyspanie się ogólnie polecam - szkoda że mi też w weekend nie wyszło :P
| 00:45 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Czy ktoś widział dziób-dziuba dostaje nowe życie :)
| 00:41 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Dobra jest też dziupla, do której (jak sama jej nazwa wskazuje) można schować dziób mając głęboko w (...) kolejność dzióbania.
| 00:24 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Wystarczy na to wszystko gwizdać. I znaleźć swoje gniazdko. Normalności.
| 00:14 niedziela, 22 stycznia 2023 | linkuj Niestety, w struśnym realu mamy po prostu przeptane.
| 23:37 sobota, 21 stycznia 2023 | linkuj Piękne podsumowanie świata idealnego :)
| 01:18 sobota, 21 stycznia 2023 | linkuj To fakt, obrastalibyśmy w piórka, społeczeństwo piłoby sobie nawzajem z dzióbków, można by też bez przeszkód rozwijać skrzydła i jednocześnie robić se bez problemu ze wszystkiego jaja.

Czyli wszystko dokładnie na odwrót tego, co mamy.
| 01:02 sobota, 21 stycznia 2023 | linkuj Ptactwo jest mądre :) Szkoda, że nie rządzi światem...
| 00:30 sobota, 21 stycznia 2023 | linkuj Ptactwo musiało dzisiaj pojeść na zapas, bo jutro catering będzie pod śnieżną kordełką niestety...
| 23:46 piątek, 20 stycznia 2023 | linkuj Czyli miałem szczęście, że wyjechałem na wieś/wsi, nie musiałem skupiać się na detalach :)
andale
| 22:50 piątek, 20 stycznia 2023 | linkuj Klimatycznie :) O tej godzinie w mieście też był klimacik oszronionych roślinek :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczet