Glut chlupiący

Środa, 18 stycznia 2023 · dodano: 18.01.2023 | Komentarze 9

Zgodnie z zapowiedziami, przyszła kolejna jesień.

A nie, miała być przecież zima!

W sumie ciężko powiedzieć, czym są opady marznącego deszczu przy temperaturze ledwo dochodzącej do plus jednego stopnia...

Gdy ruszałem, jeszcze nie padało. Kilka minut później już tak, a jeszcze kilka z nich minęło i miałem już w butach małe jezioro. Takie zamrożone. No ale skoro już się ruszyło, to przynajmniej gluta wypadało wykonać.

Finalnie nawet nie wyjechałem poza granice Poznania, tylko zrobiłem krechę w tę i z powrotem na szlaku z Dębca przez Hetmańśką, Starołękę, Minikowo, Krzesiny i Sypniewo do granic Szczepankowa i Spławia (to ostatnie pasowało idealnie), gdzie nastąpiła nawrotka.

Oczywiście opisywać nie ma czego, bo skupiłem się na tym, żeby się nie utopić :) A, i przeżyć, bo tu Starołęka, tam piesi-samobójcy, jeszcze gdzie indziej wymuszający pierwszeństwo na rondzie. Ot, polskie realia.

Fotki tylko symboliczne.
Na Moście Przemysła w deszczu
Obok roweru przyszłości :)
Kompakcik wyjąłem tylko na chwilę, żeby jedynie symbolicznie uwiecznić z daleka potrzeszcze na drutach.
Stadko potrzeszczy na drutach
Do pracy zrobiłem sobie spacerek przez Dębinę. Tam z daleka wypatrzyłem szpiega z krainy d(r)eszczowców :)
Czapla - szpieg z krainy d(r)eszczowców
Paskudny dzionek. A fuj!

| 23:17 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj No dobra :)
| 10:18 poniedziałek, 23 stycznia 2023 | linkuj Znajoma teraz będzie wstawiać implant - na "dzień dobry" 4800zł. Raczej ząbki jednak wygrywają ;)) :P
| 23:43 piątek, 20 stycznia 2023 | linkuj Hehe, nie w szosie, tam ząb vs zębatki idą na remis :)
| 08:34 piątek, 20 stycznia 2023 | linkuj I człowiek marzy żeby zębatki się połamały, bo za koszt naprawy jednego złamanego zęba, można kupić pięć nowych zębatek xD
| 00:09 piątek, 20 stycznia 2023 | linkuj Małe "raka-ma-fooo" było, gdy zatrzymałem się, żeby zrobić drugie zdjęcie. Kostka - jak zwykle - okazała się niezawodna. Mało brakowało, a bym mógł ocenić stan zębatek. A potem moich zębów :)
| 08:13 czwartek, 19 stycznia 2023 | linkuj Brakowało ino szybkiego przymrozku i od razu raka-ma-fooo na chodnikach xD
Gluta wykonać wypadało, no zdecydowanie (wy)PADAŁO => ja bym jednak olał :P
| 22:23 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Bitels - a nawet drutki :)

Huann - nie tylko Ty, rower też trzeszczał :)
| 20:37 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Przy takiej wilgoci też potrzeszczę na drutach! ;)
Podsumowując: brr.
| 19:02 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Fajne nutki na drutach :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie