Na luzie

Poniedziałek, 16 stycznia 2023 · dodano: 16.01.2023 | Komentarze 5

Nie lubię poniedziałków. Ale wolne już tak :) Taki właśnie mi się dzisiaj trafił.

Było pospane - to najważniejsze.

Wyjazd po jedenastej, bo jakoś wcześniej mi się nie chciało. Tym bardziej, że lekko się ochłodziło. Za to już nie padało, było wręcz pięknie i słonecznie. No i oczywiście wietrznie.

Trasa wyjątkowo wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Komorniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Odwiedziłem stare śmieci. Mokradła na poznańskiej Głuszynie...
Rowerówka bagienna
Bagienko na poznańskiej Głuszynie
Głuszyńskie mokradła
...Szczodrzykowo, niestety wciąż po remoncie drogi ciche i puste...
Słoneczne Szczodrzykowo
...oraz Żerniki i tamtejsza śmieszka błotno-nierowerowa. Tu się nic nie zmienia.
Droga błocko-rowerowa w Żernikach
Zwierzaki były, a owszem. Sporo sarenek. Koło Krzyżownik...
Sarny na polu obok Krzyżownik
Zbliżenie na sarenki
Uszy do góry!
...i na poznańskim Sypniewie.
Śpiochy z poznańskiego Sypniewa
Z ptactwa: samotny srokosz z oddali...
Srokosz na drutach z oddali
...oraz polna czapla.
Czapla siwa na polu
Podsumowując: leniwie, słonecznie i bez pośpiechu. Tak powinno być codziennie :)

| 23:31 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Marecki - dzięki :) No i mam za swoje - cieszyłem się z nawet ostrej foty czapli, więc musiał wpaść mi jakiś paproch w Nikona, centralnie na środku. Może zniknie, może nie, ale póki co używać się aparatu nie da :/

Lapec - dokładnie, tym bardziej, że nie wiedziałem, iż ten dzień wypada akurat w mój wolny za sobotę poniedziałek :) Ale niech będzie, że strategia, tak się tworzy legendy taktyki. Panowie Kaczyński i Obajtek coś o tym wiedzą :) Oj tak, albo wolne, albo przymus konsultacji z ich potencjalnymi ofiarami przed ostateczną decyzją...
| 10:32 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Najlepsze w najbardziej depresyjnym (ponoć) dniu w roku, to zrobić sobie wolne i je wykorzystać :). Plan godny największego stratega :))

Sarenki niech korzystają, bo ponoć mrozy wracają. Ale są też ich plusy - błotko na DDR-ce zamarznie i będziesz mógł przyjechać na czystości :))

PS: dać wolne (płatne 100%!!) wszystkim drogowcom, i niech już nie kombinują!! :PP.
| 09:38 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Poniedziałek był wreszcie mega ładnym dniem i to cieszy. Od razu widać ile to daje choćby przy fotografii. Czapla kapitalna, a sarenki śpią na polach, jakbyśmy mieli marzec.
| 23:56 poniedziałek, 16 stycznia 2023 | linkuj Hehe, mnie ona nie zadziwia, bo przejeżdżam dość regularnie. Tam nie trzeba dziurawych ciężarówek, żeby zrobić syf, wystarczają drogowcy z ich pomysłami :)
andale
| 23:50 poniedziałek, 16 stycznia 2023 | linkuj No jak się nie zmienia? Góra w Żernikach rośnie. Zaskoczył mnie jej rozmiar :P
Pewnie urosłaby większa, gdyby nie jeździli dziurawymi ciężarówkami :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzie