Kontrolnie :)

Środa, 11 stycznia 2023 · dodano: 11.01.2023 | Komentarze 6

Gdyby nie upierdliwość wiatru, jechałoby się dzisiaj całkiem sympatycznie. A tak... Było jak prawie zawsze :)

Wyjazd oczywiście przed pracą. Aura spoko, ale jednak jakoś tak chłodno, mimo tych kilku stopni na plusie.

Trasa to południowa pętelka: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Zdarzyło się mało. A w sumie nic. Mimo to było na czym zawiesić oko :)

Ładnie zaprezentowała się sarenka. Czujna, ale nie ze mną te numery! :)
Sarenka w galopie
Czujna sarenka
Przeleciał mi też nad kaskiem srokosz. Ale na chwilę wylądował na krzaczku.
Srokosz na czubku krzaka
BS-owa blokada nie została zniszczona. To cieszy :) Kon-troll-a wykonana.
Na BS-owej zaporze wszystko ok :)
No i jeszcze kadr z Puszczykowa, a konkretnie z Niwki.
Poranek w Puszczykowie
Do pracy rowerem nie jechałem, bo na wieczór zapowiadano opady.

| 22:51 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Dziękuję :)

Faktycznie, ze srokoszem jest problem, szczególnie na tle zabudowań. Ale jedno z trzech zdjęć o dziwo wyszło :)
| 10:59 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj ładna sarenka i o dziwo srokosz dość dobrze wyszczególniony, co łatwe nie jest.
| 23:49 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj JPbike - hehe, na razie nie ma potrzeby, ale przed sezonem grzybowym można już zbierać zapasy :)

Huann - Gracja to wiadomo :) Srokosz się powstrzymał, to bardziej Vlad Palownik niż sra... no, nieważne :) Bardzo ładna inicjatywa z tym stawianiem debili do... poziomu :)

Eliza - dziękuję w imieniu słit obiektu :)
eliza
| 21:33 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj prawdziwa słit focia:)
| 20:20 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Sarenka z pewnością ma na imię Gracja :)

Dobrze, że w trakcie przelotu nic nie wypadło Srokoszowi spod ogona!

W moim miejskim lesie jakieś luje powyrywały jakiś czas temu drewniane słupki zagradzające spacerową drogę w głąb lasu. Już ze dwa razy kładłem je więc w poziomie, skoro w pionie przeszkadzają w rozjeżdżaniu ścieżki. Mam nadzieję, że w poziomie przeszkadzają co najmniej równie bardzo :)
| 19:41 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Niebawem może wpadnę na kolejną kontrolę i poprawkę - skuszę się na coś w rodzaju fortyfikacji :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree