Nudnoszosa

Wtorek, 10 stycznia 2023 · dodano: 10.01.2023 | Komentarze 4

Na szczęście dzisiaj już nie padało (teoretycznie, bo w praktyce lekka mżawka mnie po drodze zaskoczyła), mogłem więc przejechać się szosą. Nowa oponka ładnie się o dziwo dopasowała do koła, nie trzeba było nawet używać płynu do naczyń :) Szkoda tylko, że wciąż nie chce zadziałać przednia przerzutka i aktualnie jeżdżę na jednym blacie. Oczywiście tym większym.

Wyjazd poranny, niewyspany, bo Kropa zażyczyła sobie wyjść za potrzebą o trzeciej w nocy. Bez komentarza :)

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Ciężko się jechało. A i mokro, bo drogi nie wyschły.

Ze zwierzakami słabo. Tylko kilka spotkań z oddali z żurawiami.
Młody żuraw z rodzicem
Landszafcik z żurawiami
Żurawie szukające jedzonka
Żuraw w oddali
W Trzcielinie też nudy.
Szare Lisówki
Dystans zawiera dojazd do pracy. A przed nią jeszcze Dębina i pięknie pozujący kowalik :)
Kowalik w swojej pokazowej pozie

| 22:51 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Dzięki :)
| 10:59 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Pogoda nędzna, ale taki mamy klimat. Brawa za kowalika.
| 23:26 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Kowalitoperz - ładne :) Kowalik to jedyny w Polsce ptak, który legalnie zwisa do góry pazurami i jest mu z tym dobrze :)

Z tym nudnym pełna zgoda. A Rowerowy Poznań, ze swoim nachalnym zniechęcaniem ludzi wrażliwych na przyrodę do rowerów, ma coraz większe sukcesy - Poznań na drugim miejscu w temacie korków w Polsce! Jupi! Gorszy jest tylko Wrocław, gdzie po znajomości pracuje koleś ze stolicy Wielkopolski.
| 08:04 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Kowalitoperz chyba :)))

Czasem nudno jest fajnie, znaczy że nie było potencjalnych zabójców na trasie :). A porannego zwiedzania Poznania nie zazdroszczę, ale siła wyższa ;))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei