Kluczomgła

Sobota, 7 stycznia 2023 · dodano: 07.01.2023 | Komentarze 17

Styczeń jest niestety miesiącem, w którym dość sporo weekendowego czasu będę spędzał w pracy. Cóż, czasem trzeba się poświęcić.

Dzisiaj początek sagi. Czyli wyjazd przed robotą, poranny.

W nocy padało, więc pod tyłkiem ciężkie koła Czarnucha. Co prawda mokro już było tylko na drogach, ale i tak nie żałowałem wyboru.

Trasa dokładnie taka sama jak przedwczoraj: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Słowem-kluczem była mgła. Malownicza, ale jak zwykle głównie pobudzająca wyobraźnię. I co ciekawe, nagle zniknęła gdzieś w Chomęcicach, a pojawiła się ponownie za Konarzewem.
Rowerówka z zamglonych Lisówek
Mglisto-pustynny klimat w Lisówkach
Mgła za Trzcielinem
Mgliste słońce nad klasykiem
Klimacik świetlno-mglisty
Zamglone drzewo w Trzcielinie
Przed Palędziem dogonił mnie Jurek. Miał prawo, dwa koła więcej robią różnicę :) Fajnie było chwilę pogadać, a może i zmotywować do rzucenia w końcu roboty i skupieniu się na rowerowaniu? :)
Spotkanie na sześć kół z bikestatsowym Jurkiem57 :)
Do roboty przez Dębinę.
Chwila oddechu na Dębinie
A że na polach okazji do sfocenia zwierzaków nie było, to na koniec chociaż modraszka przy śniadaniu.
Modraszka podczas obiadu

| 00:17 sobota, 14 stycznia 2023 | linkuj Dobrze, że są drzewa, można się zatrzymać trochę wcześniej niż na samym dole :)

Zgłosiłem, info dotarło, serwisowanie trwa ;)
| 21:04 piątek, 13 stycznia 2023 | linkuj Ano, dawno nie byłem na tamtym asfalcie na Przełęcz Karkonoską w wersji zjazdowej, ale te "ping-pongowe" dziury doskonale pamiętam :)

Ano, u mnie kasowanie komentów też nadal nie działa...
| 23:03 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Chciałem skasować zbędne "z" i dzięki temu sobie przypomniałem, że miałem zgłosić problem z anulowaniem komentarzy. W tym miejscu gorąco dziękuję sam sobie :)
| 23:02 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Oczywiście! Bo tam nie mam wyjścia - w góralu i tak mi prawie nie działają hamulce, więc chcąc nie chcąc fałmaksy robią się same :) Najciekawiej było z podczas zjazdu z Przełęczy Karkonoskiej, kilka razy na tych dziurach widziałem się jako ping pong znów na szczycie :)
| 22:30 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj A jak będzie gesta mgła klasy "łał" na Okraju to skusisz się na zjazd w całości tak pod 50km/h? :)
| 23:57 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Mgła jest zawsze (mg)łał :)

Wiem, widziałem! :)
| 19:47 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Jak pisze daVe i Marecki - całkiem spoko ta mgła :)
Ale i tak dla porównania - ja tegoż dnia miałem na Opolszczyznie, na pograniczu czesko-polskim przepiękną słoneczną aurę :)
| 23:09 poniedziałek, 9 stycznia 2023 | linkuj Obiecuję, że rzucę! Na emeryturze :) Jeśli dożyję :)
DaruS
| 17:01 poniedziałek, 9 stycznia 2023 | linkuj Czasami jedynym wyjściem (na rower) jest rzucić robotę :)Obserwuję, czeka, aż ktoś przetrze szlak :p
| 22:28 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj Dzięki :)

Tak, mgły są spoko, ale pod warunkiem, że nie zapomniało się oświetlenia :)
| 15:51 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj Mgły są mega klimatyczne, zwłaszcza jak się słonce przez nią przebija. Generalnie świetna fotorelacja.
| 01:29 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj No właśnie! :)
| 00:08 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj @Trollking - ech, gdzież te czasy, kiedy można było normalnie ponarzekać na normalną zimę... ;)
| 23:56 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj Huann - ja tam w sumie nie narzekam rowerowo, ale w tyle kasku mam świadomość, że to jest nienormalne... Byle do wios... eee... lata? Nie, nie nie! :)

DaVe - to jej trzeba przyznać :)

Meteor - czyli u Ciebie typowy listopad. A u mnie nietypowy styczeń. Zwariować można :)
| 23:24 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj O mgła! O słońce! U nas dziś nie było ani jednego, ani drugiego...
daVe
| 21:29 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj Całkiem fotogeniczna ta mgła :)
| 19:54 sobota, 7 stycznia 2023 | linkuj Mnie też już zemgliło od tej niezimo-niewiosny: jak nie urok (jak na fotkach;) to znów dziś jakieś pluchy....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej