Przeddeszczowo

Piątek, 6 stycznia 2023 · dodano: 06.01.2023 | Komentarze 7

Wolny dzień w państwie niby laickim (hłe hłe...) z okazji święta Trzech Króli jest abstrakcją, ale skoro dają wolne, to cóż, protestować nie będę. Choć zdecydowanie bym wolał, żeby ktoś w końcu miał odwagę przenieść je na drugi dzień maja. Oj, chyba się nie doczekamy, ale pomarzyć można.

Wyspałem się. Chciałbym dłużej, ale wiedziałem, że na popołudnie zapowiadano opady, więc wyjazd nastąpił na styku od "dedlajnu", czyli lekko po jedenastej.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W sarenki obrodziło, ale z daleka. Mogłem połączyć kropki...
Połącz kropki, czyli sarenki pod lasem
...oraz zerknąć na te "przydomowe", z poznańskiego Sypniewa.

Poruszenie wśród sarenek
W Szczodrzykowie za to pusto i cisza. Remont wygonił całe ptactwo :(
Nad kawałkiem zalewu w Szczodrzykowie
Takie tam z Głuszyny:
Takie tam na madacik: jazda we dwójkę hulajką, która zdecydowanie jedzie z prędkością wyższą niż 25 km/h
Jakby co - mandat za jazdę we dwójkę hulajką, która zdecydowanie jedzie z prędkością wyższą niż 25 km/h się należy :)

Jeszcze kadr z Dębiny. Jedna z czapli znalazła sobie nową miejscówkę - blisko spacerujących, ale była niemal niewidoczna. Nie dla mnie, bo ja już mam z głową w temacie wyszukiwania takich obiektów :)
Czapla z Dębiny w nowej miejscówce

| 23:12 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Lapec i JPbike - no właśnie chodzi mi o to, że pustka będzie obopólna :) WSZYSCY na urlopach, łącznie z całą górą i dołem, więc praca idealna - będzie czas na swoje :)
| 19:39 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj "w pracy będzie pusto. Nie biorę urlopu :)" - Lapec ma rację, to sadomacho :D
| 07:23 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Albo wszystko wyjedzie i w miastach będzie pusto :). Ceny noclegów pewnie wystrzelą ino => ale jest i namiot, i Poznań w razie czego ;)

Bryyyy, nie pamiętam kiedy byłem ostatnio drugiego maja w pracy :P. Trochę sadomacho z Twojej strony jak się skusisz :PP. Chyba że wyjścia nie będzie, to trudno ...
| 19:46 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Czyli pewnie wszędzie będą tłumy. Wniosek jest jeden: w pracy będzie pusto. Nie biorę urlopu :)

Hehe, połącz kropki wklejałem ostatnio :) Tu się nie już nie dało, ale obiecuję wypatrywać :)
| 09:14 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj W tym roku to majóweczka i tak wychodzi supcio :). Trzy dni urlopu, daje 9 dni wolnego :))

Sarenek mogło być więcej, tak o dwie. Do tego z odstępem pomiędzy piątą, a szóstą :). Łączyłbym gwiazdki, znaczy kropeczki ;))
| 23:45 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Taki mamy (m)rok...
| 23:41 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj U nas lujnęło dopiero o zm(r)oku.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz