Tęczowy pogodo-box :)

Czwartek, 5 stycznia 2023 · dodano: 05.01.2023 | Komentarze 11

Ło matko, czego dziś w pogodzie nie było!

A wiem, tego, co powinno być zimą - śniegu. Ale za tym akurat nie tęsknię. Za to z atrakcji wymienić mogę, zaliczone oczywiście na trasie: deszcz, słońce, chmury, mega silny wiatr oraz tęczę. Sporo jak na jeden wyjazd :)

Zapobiegawczo ruszyłem Czarnuchem - po raz kolejny okazało się to dobrym wyborem, bo wróciłem o suchym tyłku. A trasa zachodnia, sprawdzona, znana i lubiana: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Wspomnianą tęczę udało mi się ująć w ogóle i w szczególe.
Tęcza w pełnej krasie
Prawa część tęczy
Zbliżenie na tęczę
Nad klasykiem było tak:
Klasyczne piękno na klasyku
A nad Lisówkami tak:
Ciemne chmury nad Lisówkami
Lubię kościół w Wirach, bo ma fajne aniołki. Takie zmęczone życiem.
Kościół rzymskokatolicki pw. św. Floriana w Wirach
Zmęczony życiem aniołek
Widziałem żurawie. Jeden krzyczał...
Nawołujący żuraw
...a drugi (młodziak) postanowił akurat odlecieć.
Żuraw-junior podczas odlotu
Wczoraj wypatrzyłem fajną choinkę. Jeździ na Dębiec :)
Choinkowa dziewiątka na pętli Dębiec
Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 23:43 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj No właśnie - ładnie to podsumowałeś :)

Co będzie wiosną? 30 plus! A latem 50 plus! Zgodnie z linią partii, nie tylko rządzącej Polską, ale i im podobnych rządzących sporą częścią świata...
| 19:31 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Fakt - słońce, chmury, deszcz, wiatr, ..., to wszystko w jednym dzionku to klasyczne wielkopolskie urozmaicenie pogodowe, tylko że... zazwyczaj panuje w marcu i kwietniu, a tu proszę w styczniu :) Strach pomyśleć już jaka będzie tegoroczna wiosna :)
| 19:44 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Dzięki :)

Nie szukałem, ale garncem złota bym nie pogardził. Inną opcją niekoniecznie :)
| 08:03 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Lampki do koloru bany pasują jak ulał :))

Tęcza też uchwycona super, trzeba było zobaczyć czy czegoś na jej końcu nie ma ;). Albo garniec złota ... albo Jacyków - tego drugiego bym nie życzył ;)
| 23:08 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Meteor - hehe, akurat z tramwajami najczęściej nie ma problemu, bo są większe i groźniejsze niż rowerzysta :)

DaVe - dokładnie tak, przecież mamy już styczeń :)
daVe
| 21:51 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Ale wiosna!
| 10:31 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj No, w marcu jak w garncu...

A ten tramwaj, to chyba prototyp poprawienia jego widoczności na czas długich nocy, bo jak czegoś nie oświetlisz jak choinkę, to kierowcy nie zauważą.
| 01:43 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Playback w tym miejscu byłby tak samo żałosny jak pomysł Zenka w tym miejscu.

A nie, wróć, to już... :(

Znam tę Aulę od zaplecza (kojarzonego z Kulturą, a nie k...ą, aż do teraz) i wiem, że tam się imprezuje w wąskim gronie, z paluszkami i napitkiem. Nie widzę opcji disco-groupies. Aż bym się wybrał i sprawdził, kto hańbi i jak :)
| 00:15 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Tym gorzej (jak zwykle ostatnio) dla natury ;)

Ja też. Ale może to i dobrze, że skorzystał z okazji, by się zamknąć :) Miejmy nadzieję, że w Auli też tylko będzie udawał, że udaje - i w dodatku mu się to nie będzie udawało :D
| 23:03 czwartek, 5 stycznia 2023 | linkuj Propagandy nie było, to natura jeno :)

Wciąż nie widziałem plejbeku Zenka. I tak zostanie, szkoda mi czasu.

Uwaga, hit - w tym roku ów Zenek wystąpi w Auli Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Świat schodzi na oczy zielone :/
| 20:37 czwartek, 5 stycznia 2023 | linkuj No kurde, odgórna propaganda LGBT plus minus niczym na Sylwestrze Marzeń! :D Aż aniołki cokolwiek faktycznie sponiewierane :D Opadła mi szczęka, jak przy plejbeku u Zenka!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa swejd