Kruczo

Wtorek, 3 stycznia 2023 · dodano: 03.01.2023 | Komentarze 8

Wciąż jest względnie ciepło (7-8 stopni na plusie) oraz słonecznie. Jeszcze, bo podobno idą grube zmiany.

Wyjazd oczywiście przed robotą, w stanie śpiocha.

Wiało. Fuj.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Prócz tego, że coś psuje mi się przednia przerzutka, przygód brak.

Słonecznie nad wyraz.
Słoneczna droga
Nad bagnem w Trzcielinie
Skromnie ze zwierzakami. Tylko kruki.
Parka kruków
Kruk z profilu
Dystans z dojazdem do pracy. A Dębina dzisiaj w wersji stroboskopowej :)
Stroboskopy na Dębinie

| 23:14 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Kruk -> czerń -> kościół -> Chrystus -> ryba. Pasuje :)

Oj tak, już za takimi dniami tęsknię.
| 10:33 piątek, 6 stycznia 2023 | linkuj Na bezrybiu i kruk ryba... czy jakoś tak. Takie słoneczne dni to ostatnio rzadkość, trzeba korzystać.
| 23:14 środa, 4 stycznia 2023 | linkuj Lapec - no i jeszcze bym musiał zaprzestać słodzenia kawy. Odpada :) No słabo się zrobiło w pogodzie :/

Marecki - dzięki wielkie :) Z krukami jest ten problem, że uwielbiają się zakopać gdzieś w polu, schować za jakąś grudą czy innym czymś. Więc masz rację - niby obiekt prosty do uchwycenia, ale tylko teoretycznie. Co nie zmienia faktu, że uwielbiam te ptaki :)
| 10:00 środa, 4 stycznia 2023 | linkuj Kruki mimo że nie aż tak płochliwe, są ciężkie do uchwycenia. Śliczna pierwsza i ostatnia fotografia.
| 08:22 środa, 4 stycznia 2023 | linkuj Program "bułka z masłem plus" przez najbliższe 10 lat pewnie zainteresowane finansowaniem ;)). Gorzej że przez 10 lat pewno przy cenie pojawi się kolejne zero :P. Choć wracając do pierwszego zdania, to z tym masłem to chyba za bogato poszedłem :PP.

Tia, pogoda się kaszani. Ani przyjemnych temperatur, ani śniegu i mrozu. Typowa beznadzieja ...
| 23:17 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj JPbike - oj, jakże piękne by było, gdyby takie trasy były non stop... :)

Kamil - dzięki :) A co do sprzętu: no nie powiem... nietani :) Biorę! W kolorze czerwono-niebieskim poproszę, piękny. Kiedy odbiór i kto finansuje? :)
| 21:48 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Zdjęcia jak zawsze na wysokim poziomie. Na problemy sprzętowe najlepszą radą jest zmiana na nowy sprzęt, na przykład taki: taki .
| 21:18 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Ta pierwsza fota, w dodatku bez aut - aż miło sobie wyobrażam długi trip tędy nad morze lub w góry :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc