Bez tęsknoty :)

Poniedziałek, 2 stycznia 2023 · dodano: 02.01.2023 | Komentarze 9

Pierwszy dzień roboczy w tym roku. Nie tęskniłem :)

Wyjazd oczywiście na niedospaniu, ale wciąż szosą i wciąż przy ciepełku.

Trasa tym razem wschodnia, bo chciałem w 2023 mieć już ten kierunek odhaczony. Czyli: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem do pracy.

Niebo było dzisiaj kosmiczne.
Komos nad głową :)
Na granicy Poznania i Szczytnik
W drodze na poznańską Głuszynę
Poranek nad Wartą
Zwierzakowo wszystko z oddali. Sarenki, żurawie i pustułka.
Odpoczywające sarenki
Landszafcik z żurawiem
Żuraw na szlaku
Zbliżenie na żurawia
Ledwo widoczna pustułka
Ptak żelazny też był.
Samolot nad głową
Czyli bez szału :)

| 20:31 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Lapec - na razie nie wpadli. To pewnie kwestia czasu, być może kostki brakuje :) No tak, ma ten jeden plus zimą...

Marecki - dziękuję :) A Warta to piękna rzeka, nawet bez chmur :)
| 10:22 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Niezła dynamika na niebie, nie tylko chmurkowa, jak ptasia. Podoba mi się jesienne ujęcie z rzeką.
| 08:17 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj A w Szczytnikach po prawej stronie o DDR-ce nie myślą?:> :DDD. Tak głupie, że mogli na to wpaść :D

Wiatr zimą to ja mogę przygarnąć. Trochę mniej powietrze wtedy gryźć trzeba ;))
| 00:12 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Pośrednio tak.
| 00:10 wtorek, 3 stycznia 2023 | linkuj Gość w dom - średnia w gwiiizdu!
| 23:56 poniedziałek, 2 stycznia 2023 | linkuj Nie musi. To gość. Warto zatrzymać u siebie.

Proszę!!! :)
| 23:42 poniedziałek, 2 stycznia 2023 | linkuj No tak, wiatr poszedł do nas. Ale pewnie jeszcze wróci! ;)
| 23:12 poniedziałek, 2 stycznia 2023 | linkuj Wiało, ale jakoś... mało :) Dziwne :)
| 22:48 poniedziałek, 2 stycznia 2023 | linkuj U nas też ładnie się roz-i-zachmurzało na przemian :)
Ale, ale... nie wiało? :-O

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ndrec