Glut z zaskoku

Środa, 7 grudnia 2022 · dodano: 07.12.2022 | Komentarze 9

No tak. Sezon na regularne gluty rozpoczęty. Niestety.

Dzisiaj miałem nadzieję na regularny dystans, ale cóż... Kilka minut po wyruszeniu zaczęło kropić, a po chwili sypać śniegiem, którego w planach nie było. Znów zima zaskoczyła pogodynki.

Wróciłem do domu zły, zmarznięty i przemoczony. Ale bez wyrzutów sumienia.

Trasa: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Komorniki - Plewiska - Poznań.

O tak uroczo było:
Znowu to białe gówno...
Przy klasyku trochę odpuściło, ale postąpiłem dobrze zawracając.
Paskudnie na klasyku
Otworzono już nową śmieszkę w Komornikach. Kompletnie bez sensu - wystarczyło pozostawić szerokie pobocze po dwóch stronach zamiast spychać rowerzystów do getta.
Nowa śmieszka za Komornikami. Kompletnie bez sensu, wystarczyłoby szerokie pobocze po obu stronach
Do pracy tym razem spacer. Dzięki temu udało się uchwycić kilka krukowatych. Kawkę...
Zamyślona kawka
Kawka z profilu
...gawrona...
Skupiony na poszukiwaniach gawron
...oraz wronę siwą.
Wrona siwa szuka jedzenia
A Dębina mroczna...
Mrok na Dębinie

| 00:15 sobota, 10 grudnia 2022 | linkuj Dzięki oraz dzięki, choć nie wiem, czemu wolniejszych? :)
| 13:22 piątek, 9 grudnia 2022 | linkuj Oby więcej glutów i do tego wolniejszych. Super klimatyczna ostatnia fota..
| 00:07 piątek, 9 grudnia 2022 | linkuj Huann - już wiem, że się pozytywnie nie pomyliły :(

Lapec - no właśnie drzewa nie muszą lecieć, bo tam BYŁO mega fajne pobocze, po dwóch stronach. Już nie ma, jest bezsensowna śmieszka... Na biało też smętna Dębina, przynajmniej według mnie... A tego grudnia już nienawidzę :)

JPbike - na Twoje pytanie mogę jedynie odpowiedzieć cytatem z wójta gminy Komorniki, którą znalazłem przy okazji otwarcia kolejnej bezsensownej (wcześniejszej) inwestycji: "(...) ruch rowerzystów się nasila, i dobrze, bo to jest jednak pojazd ekologiczny. Natomiast jadą w tej chwili (?) i trochę są utrudnieniem dla kierowców. Lepiej żeby ONI byli oddzieleni od kierowców i bezpiecznie mogli się poruszać" (spisałem ze słuchu i z góglowych napisów, jakby co tu link: https://telewizjastk.pl/wiadomosci/czytaj/otwarcie-sciezki-komornikiszreniawa). Przypominam, że do zrobienia jest greizerówka, cały Luboń i kilka ważniejszych spraw. Ale mamy dwie równoległe śmieszki, które nam, rowerzystom utrudniają życie, zamiast pomagać...
| 20:53 czwartek, 8 grudnia 2022 | linkuj O tej śmieszcze w Komornikach ani odrobinę nie słyszałem. Kto wpadł na taki "pomysł"?
| 09:16 czwartek, 8 grudnia 2022 | linkuj Z tym zostawieniem pobocza to się w 100% zgodzę. Mam jednak nadzieję że nie wymyślą też takowej z drugiej strony, bo zaś niewinne drzewa polecą ehh.

Dębina smętna => na biało będzie ładniejsza ;].

Też słyszałem o mega mocnych opadach śniegu z soboty na niedziele. A w czwartek siarczysty mróz. Oby pomiędzy weekendem a owym czwartkiem nie było jakiejś odwilży, bo się ładne lodowisko zrobi o_0
| 00:03 czwartek, 8 grudnia 2022 | linkuj Oby... https://www.meteoblue.com/en/weather/week/poznan_poland_3088171
| 23:01 środa, 7 grudnia 2022 | linkuj Andale - dokładnie tak to wyglądało: gdy ruszałem, pojawiły się przejaśnienia, na rondzie w Luboniu zaczęło kropić, w połowie wsi delikatnie śnieżyć, w Wirach deszczyk, przed Komornikami nawałnica, w Szreniawie mżawka, w Komornikach chwila bez opadów, w Plewiskach śnieżyca. A ja już zmarznięty na maksa. Bosko :) A co do gołoledzi to odczułem ją podczas powrotu do pracy - masakra. PS. - na nowym moście w Rogalinku podobno już karambol: widać bubel to nie tylko antyrowerowy :)

Huann - ajajaj... Oby się nie sprawdziło. Może kiedyś pogodynki raczą się pomylić pozytywnie... :)
| 22:52 środa, 7 grudnia 2022 | linkuj To co "najlepsze" od niedzieli: u nas ma napadać od 20 do 40 cm-ów śniegu w 2 dni...
andale
| 22:45 środa, 7 grudnia 2022 | linkuj Widziałem przez okno, jak na przemian padało śniegiem i deszczem, a teraz spadła temperatura i miejscami powstała gołoledź. Zeszła zima była pogodniejsza.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow