Tajemniczo

Poniedziałek, 5 grudnia 2022 · dodano: 05.12.2022 | Komentarze 6

W nocy padało, na szczęście nad ranem przestało i mogłem wykonać kolejne tegoroczne pięć dych. Jupi.

Wyjazd na niewyspaniu, jak prawie zawsze.

Trasa - a jak - wschodnia. Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęcka - Las Dębiński - dom.

O tym, że było szaro, pisać chyba nie muszę. Bym się zdziwił, gdybym nagle to oznajmił, że pojawiło się słońce :)

Ale za to na poznańskim Sypniewie odnalazłem tajemniczy ogród :)
Magiczny tunel
Przejazd przez tunel
Odwiedziłem z oddali "śnieżne kotły" z Żernik.
Hałda w Żernikach
Śnieżne Kotły - podpoznańska podróba :)
Potwór na górze
Sarenki były.
Spore stado sarenek
Zbliżenie na sarenki
No i grzybki :)
Na grzyby... :)
I jeszcze dwie sytuacje drogowe. Tak, po prawej to śmieszka...
Po prawej śmieszka. Jak widać :)
...a tu, w aucie, Poczta. Polska, jak widać.
Poczta POLSKA (jak widać)
Specjalnie poczekałem, aż kierowca wyjdzie, bo byłem ciekawy, czy poczuje się chociaż trochę winny i skruszony. No nie poczuł się - puścił tylko tekst, że mam go nie rozśmieszać tekstem, że nie mam jak przejechać. No ale on był nawet z wyglądu Polską w pigułce: taką grillową, z brzuchem, gdzie niejeden worek listów by można było zmieścić. A rejestracja też zapewne nieprzypadkowa - PZ, jak również... JP :) Zanim odjechał w pośpiechu, obiecałem mu reklamę w necie - oto ona.

Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 23:24 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Gość grzesiu - ale przecież już to od jakiegoś czasu robisz, w tym miejscu :) Skoro naprawdę nie rozumiesz, w czym jest problem, to zapraszam do... Poczty Polskiej :)

Lapec - PZ to wiadomo, rejestracja, na którą należy uważać. JP to też polski skrót, taki kremówkowy :) Te kotły raczej nie będą białe, bo odśnieżanie trwa non stop :)

JPbike - nawet bym Cię nie podejrzewał! :)
| 19:57 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Ja tylko skomentuję że z tymi rejestracyjnymi "JP" nie mam nic wspólnego :)
| 11:15 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Proszę Zamilknąć - Jestem Panem czy jak rozumieć te skróty? :D

Turyści na Śnieżnych widzę że obecni - choć lepsze jak są, jak są białe ;))
Gość grzesiu | 10:55 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Ja bym na Ciebie jeszcze nasrał ogniem słów.Co Ci szkodzi przejechać obok
| 23:19 poniedziałek, 5 grudnia 2022 | linkuj Nie znałem. Już znam :) Przemyślę, bo korci :)

Bardziej myślałem o wysłaniu info, jak zwykle to robię, do pracodawcy. Nic tak nie działa w temacie nadrabiania luk w wiedzy tyczącej się przepisów jak konkretny opierdziel od szefa. Kilka razy to zrobiłem (PSB Mrówka, TransLub itp.) i wiem, że dzięki temu będziemy bezpieczniejsi na drogach :)
andale
| 20:55 poniedziałek, 5 grudnia 2022 | linkuj Mam nadzieję, że znasz uprzejmiedonosze.net :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek