Znów biało

Sobota, 3 grudnia 2022 · dodano: 03.12.2022 | Komentarze 10

No i niestety - zgodnie z obawami - sypnęło śniegiem. Po raz pierwszy w grudniu. I chyba niestety nie po raz ostatni.

Na szczęście weekend wolny, więc bez ciśnienia. Mogłem się wyspać, pójść na spacer, sfocić Dębinę, a potem zjeść śniadanie i czekać, aż warunki staną się przyzwoite do jazdy.

W końcu tak się stało i mogłem uruchomić Czarnucha, bo o szosie wyjątkowo nawet nie pomyślałem :)

Wykręciłem, trochę kombinując, trasę: Dębiec - Hetmańska - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

No to fotki. Najpierw Dębina.
Zaśnieżony olbrzym
Klimacik poznańskiej Dębiny
Schron na Dębinie w wersji zimowej
Batman leci przez Dębinę :)
Również rowerowo. Więc już zdjęcia z dwóch kółek.
Zima na Dębinie
Tu najbardziej gówniana ulica w Poznaniu, czyli Starołęcka, na której w tamtym roku, wbrew standardom rowerowym przyjętym przez miasto (Rowerowy Poznań jakoś nie protestował), powstał CPR. Jak widać chyba zapomnieli, że istnieje :)
Starołęcka, czyli najbardziej gówniana poznańska ulica
Głuszyna...
Zimowa poznańska Głuszyna
Zamrożony dopływ Głuszynki
...Sypniewo...
Zimow na poznańskim Sypniewie
Śnieżne paski na polu
...czyli wciąż Poznań. A już poza nim Win XP w śniegu.
Zimowy Win XP
Na trasie tylko sarenki z Sypniewa...
Sarenki zimową porą
...więc jako uzupełnienie kolejna bogatka zza okna :)
Bogatka na murze
Spokojny dzionek. Taki niezbędny raz na jakiś czas.

| 23:17 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Tu już też leje - witam w duu... grudniu :)

Ciesz się, że nie masz u siebie Starołęckiej. Ja bym ją oddał Luboniowi, ale chyba nie będą chcieli, mimo że tam pasuje :)
| 09:46 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Dziś już na Śląsku nie ma śladu śniegu :). Za to leje cały dzień. Bajkowy ten grudzień ;)))

Starołęcka? Rzyg na samo wspomnienie jej ;))
| 23:25 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Andale - no przecież łączy: krawężniki z kostką na końcu :) Jeden wielki abstrakt.

Marecki - Venomów mam kilka, już się nauczyły, gdzie bywać :) Mi się marzy zima ze śniegiem. W górach. I tylko tam.
| 19:16 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Super Venom. Wbrew temu co pisano, zima zapowiada się na całkiem.. normalną..
andale
| 15:54 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Jakby jeszcze ten CPR z czymś się łączył :P
| 01:01 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Ma zakaz, bo kaszle, ale bywają odstępstwa od reguły :)
| 00:56 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Dobrze, że ma patyk, dzięki temu zachowuje niezbędną w tej sytuacji równowagę!
| 00:49 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj Meteor - nie wiem co gorsze/lepsze :)

Huann - Kropa na widok śniegu odlatuje :) Czyli uwielbia. Toleruję, choć nie rozumiem :)
| 00:21 niedziela, 4 grudnia 2022 | linkuj U nas pluch 1, jeszcze biało, a już mokro, czyli najgorzej.
Widzę, że nauczyłeś Kropę lewitować nad tym białym zimnym czymś. I słusznie. :)
| 21:18 sobota, 3 grudnia 2022 | linkuj Już nie... to znaczy już nie jest biało, przynajmniej u nas. Teraz jest mokro.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iechc