W odwiedzinach :)

Czwartek, 10 listopada 2022 · dodano: 10.11.2022 | Komentarze 7

Znów się nie wyspałem. No ale dobrze, że przed nami wolne, choć w moim przypadku tylko jeden dzień.

Dzisiaj jeszcze wyjazd przedpracowy, czyli bez pary. Tym bardziej, że solidnie wiało i walki nie było z mojej strony.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

W Trzcielinie stały znajomy się pojawił i czekał na drapanko :) Kotka niestety akurat nie było.
Ostatnio to stały motyw :)
Przyszedł po drapanko, to ma :)
Myszołowa po drodze przyuważyłem.
Myszołów szykuje się do pikowania
Zawstydzony myszołów :)
Myszołów prezentuje skrzydła
A już w Poznaniu była paniusia. Najpierw wjechała mi przed pysk z podporządkowanej, potem pokonanie progu była dla niej niczym wjazd na K2, a w końcu tak stanęła na skrzyżowaniu...
Pani najpierw mi się wpieprzyła pod koła, a potem tak stanęła przed skrzyżowaniem
Mam jeszcze asa z poczty. Polskiej, czego chyba nie muszę dodawać, bo widać.
Poczta. O tym, że Polska, nie muszę wspominać :)
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:59 poniedziałek, 14 listopada 2022 | linkuj Hehe, przekonałeś mnie - Bóg (z dużej, bo ten polski, mimo że żydowski) tak chciał, przynajmniej takie pewnie byłoby podejście policji i prokuratury w dzisiejszych czasach :)
| 12:17 poniedziałek, 14 listopada 2022 | linkuj Nie ma co krytykować Poczty Polskiej - kalendarze z papieżem same się nie dostarczą ;)
| 23:39 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Hehe, może faktycznie w końskim świecie tak na mnie patrzą? :)
| 18:07 sobota, 12 listopada 2022 | linkuj Ta, już Cię znają ;-) nadjeżdża serwis głaskaniowy
| 22:18 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Marecki - jest to jakaś opcja, ale wolę fotki. Dłużej trzymają, jak to w necie :)

JPbike - moja też nie ma nic wspólnego z rowerami, więc musiałem wywalczyć sobie same popołudniówki :) Udało się, choć w pandemii było ciężko przy dwunastkach. Jakoś przeżyłem :)
| 20:42 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Ja jakbym wychodził na rower przed pracą (do tej pory raz mi się udało) to kręciłbym z pełną parą a bez pary poszedłbym do pracy, która nie ma nic wspólnego z rowerami :)
| 20:35 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Zamówiłem ostatnio 100 karnych kutasów, na zaś. Proponuje to samo, szybko się klei

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licas