Kotkowanie

Środa, 9 listopada 2022 · dodano: 09.11.2022 | Komentarze 9

Wciąż pogodowo jest spoko.

To niepokojące :)

Wyjazd oczywiście przed pracą, bez kombinacji, bo dni robocze to nie momenty na eksperymenty, więc trasa zachodnia, klasyczna: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Co najdziwniejsze, nie wiało mocno. Nie może tak być zawsze? :)

Widokowo znów goooodnie.
Wielkopolski Park Narodowy na horyzoncie
Chłodny klasyk
Kukurydza horyzontalna
Z dzikich zwierzaków tylko szpak.
Szpaczy monitoring
Szpak prezentuje profil
Ale za to tych bardziej domowych mnóstwo. Przede wszystkim udało mi się oswoić małego kotka, wstępnie nazwanego po ptasiemu - Rudzik :) Mega kochany kurdupelek, który dał mi piątkę, wtulił się i nie chciał dać odjechać. A w tym czasie o swoje zaczęły upominać się koniki, które nagle się pojawiły. Jeden nawet zaczął mi obgryzać siodełko, inny kierownicę... No nie mogłem nie wygłaskać :)
Kotek patrzy niepewnie
Intensywne rozciąganko
Przygotowanie do podania piątki
Piątka prawie podana :)

Kolejny kotek wspina mi sie na kolana :)
Dumny zdobywca kolana rowerzysty :)
Kitol chce dać buzi :)
Zwierzakowa intergracja :)
Reszta nie przejdzie :)
Jedenk konik gotowy do drapania, drugi wciąga kierownicę :)
Do pacy Czarnuchem, bo na wieczór zapowiadano opady.

| 23:41 niedziela, 13 listopada 2022 | linkuj Gwarantowane :)
daVe
| 09:40 niedziela, 13 listopada 2022 | linkuj O, może się w końcu nauczę ptaki rozpoznawać! :) Więcej skrzydlatych z opisem poproszę ;)
| 22:47 piątek, 11 listopada 2022 | linkuj Hehe, dzięki, ale aż taki dobry w tym nie jestem, wciąż zdarzają się porażki :)
| 14:01 piątek, 11 listopada 2022 | linkuj Powinieneś prowadzić na National Geographic Channel serial dokumentalny pt: "Zaklinacz kotów" :)
| 21:44 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Lapec - o, na to nie wpadłem, faktycznie :) Chyba nie ma się co martwić, bo kotek wydaje się zdrowy (Trzcinka była zabiedzona, nie to, co ten okaz zdrowia, ale też starsza), więc jest nadzieja, że ktoś tam jednak się tymi kotkami zajmuje. Niewykluczone, że koniki :)

Marecki - oj, one jeszcze całymi stadami szaleją na polach :) Tak, kocur prześliczny także w zachowaniu :)
| 14:44 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Nawet nie wiedziałem że jeszcze szpaki są, choć pogoda im sprzyja.. Ależ śliczny rudy Kocurek..
| 06:52 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Można rzec że spadł z drzewa koteł. Kolor dominujący się by zgadzał ;)
Trochę mi go jednak szkoda, bo mrozy nadciągają pomału. Może koniki go do stajni przygarną? :)
| 22:36 środa, 9 listopada 2022 | linkuj Tak, i to o tysiąc procent...
| 17:41 środa, 9 listopada 2022 | linkuj Zwierzaki są lepsze niż ludzie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwa