Zaspaniowo

Poniedziałek, 7 listopada 2022 · dodano: 07.11.2022 | Komentarze 6

Dzisiaj prawie zaspałem. To znaczy obudziłem się, ale zapomniałem odnowić drzemkę i było już za późno, żeby ogarniać się bez pośpiechu.

Finalnie jednak udało się zdążyć do pracy, choć Kropa miała dzisiaj krótsze wybieganie. Może to i lepiej, bo chłodek jej nie służy, a ciepły kocyk owszem :)

Wyjazd na zachód, na klasyczny klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Bez przygód było. Aż dziw, skoro poniedziałek. Tylko, cholera, wiało.

Malowniczość oczywiście w standardowym miejscu. Wersja z rowerem i bez niego.
Rowerowy klasyk z dwoma kółkami
Klasyk bez roweru
Po drodze spotkałem ukrytego w oddali żurawia...
Ukryty w oddali żuraw
...oraz kotka, który JESZCZE mi nie zaufał.
Kotek, który jeszcze mi nie zaufał. Jeszcze :)
Za to koniki z Trzcielina owszem :) Nie mogłem się nagłaskać.
Pierwszy konik pędzi się przywitać
Rasowy koń roboczy
Obowiązkowe drapanko
Przywitanie z całą ekipą :)
Walka o głaski
Mały najbardziej zainteresowany głaskaniem :)
Kochane pyszczki :)
Rumak i rumaki
Tamże również kózki. Ale w oddali.
Kózki trzy
Przeżuwająca koza
Kózka o hipnotyzującym spojrzeniu
Trochę mało dziko, ale ziwerzaki domowe też maja prawo być na blogu :)

Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 22:04 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Też to czuję :) Chyba wiedzą, że ja je też, od zawsze.

Pewien znajomy, który wierzy w aury (dla mnie to jakiś kosmos) stwierdził, że niejedzenie zwierząt daje ileś tam w tym temacie. Cóż, nie polemizowałem :)
| 15:09 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Zwierzątka bez wątpienia Cię lubią :)
| 21:46 wtorek, 8 listopada 2022 | linkuj Głaski dodają plus tysiąc do zadbania :)

Kropa najlepiej się czuje w temperaturach umiarkowanych. Nie wiem, po kim to ma :)
| 07:01 wtorek, 8 listopada 2022 | linkuj Wszystkie zwierzaki zadbane, co cieszy :)

Oj, Kropę rozumiem. Zbliża się czas, gdzie kocyk i kołderka będą mega przyciągać ;].
| 22:42 poniedziałek, 7 listopada 2022 | linkuj DOKŁADNIE (caps zamierzony) :)
| 22:34 poniedziałek, 7 listopada 2022 | linkuj Dlaczego pełna nazwa gatunkowa psa brzmi "pies domowy"? Bo jest doskonały do tego, aby doń mówić! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj