Optymalnie

Piątek, 4 listopada 2022 · dodano: 04.11.2022 | Komentarze 9

Oj, jak milusio dzisiaj było :)

Po pierwsze - nie padało.

Po drugie - temperatura była optymalna jak na listopad.

Po trzecie - wiatr był, ale o dziwo wiał sprawiedliwie.

Tylko Luboń oraz Mosina psuły efekt, jak zwykle. Masakra pokonywana dzisiaj łącznie czterokrotnie. Fuj.

Trasa: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Skorzystałem na odcinku Puszczykowo-Mosina z podwózki za ciągnikiem. Szkoda, że tak krótko.

W końcu jakieś ptactwo. Rodzinka żurawi...
Żurawie z młodym
...kruk w locie...
Kruk w locie
...oraz myszołów od tyłu.
Myszołów od tyłu
W ulubionym lesie znów musiałem założyć blokadę antybrzuchaczową (nie dla aut w lesie!). Krótka instrukcja montażu. Przed:
Las przed instalacją
...i po.
Las po instalacji - blokada przeciw samochodziarzom założona :)
W ulubionym lesie
Do pracy wybrałem się rowerem miejskim, bo miało po południu padać. Póki jeszcze jest, bo to ostatni rok tego wynalazku (mieszczucha, nie deszczu) w Poznaniu. Szkoda, był jaki był, ale czasem się przydawał.

| 21:50 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj Dzięki. Warunki nie powalały, więc fajnie, że choć myszołów poczekał te kilka sekund :)
| 15:04 czwartek, 10 listopada 2022 | linkuj ładny ptasi zestaw, myszak dośc spokojny i rodzinka na ładnych tle..
| 22:25 poniedziałek, 7 listopada 2022 | linkuj Swojski, ale tutaj też siebie nie odnajduję :)
| 23:42 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Kilka lat temu na Bornholmie poznałem takiego oto Trollowego Królla Bulla wyspy: https://www.geocaching.com/geocache/GC7WD8K_bridge-troll-krolle-bolle?guid=4d80972f-db2a-4a62-aab6-411b5b08852d
| 22:13 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Dziękuję w imieniu trolli :)
| 08:36 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj Hehe, dokładnie takiego szczegółowego komentarza o trollu chciałem ujrzeć - masz 10/10 :)
| 23:30 sobota, 5 listopada 2022 | linkuj Chętnie korzystam... piechotą :) Czasem na mtb. Ale szosą to słaba opcja :)

Hehe, oczy chyba częściowo niebieskie - to moje. Włos dłuższy. Uszy mniejsze. Nos przy minus 10 podobny :) Takie białe zęby chciałbym mieć :) Strój w sumie podobny jak Corrateca sprzed wielu lat :) Tylko flag nie używam, bo je lubię, ale mam gdzieś, tak samo jak podział na narody, o nacjonalizmach nie wspominając. Podsumowując: t(r)o(ll) nie ja :)
| 18:15 sobota, 5 listopada 2022 | linkuj A teraz z coś o trollach - ekipa, którą oprowadzałem w lipcu przez okolice Poznania właśnie zwiedza Norwegię (nierowerowo niestety, aurę mają deszczową, ale jest pięknie) - spotkali trolla, czy ten jest podobny do Ciebie? :)
| 17:44 sobota, 5 listopada 2022 | linkuj Jest opcja pominięcia masakrycznego przeżycia zwanego "fuj" - zacznij korzystać rowerowo z terenowych ścieżek w Luboniu i w Mosinie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owyod