Odpoczynkowo

Wtorek, 11 października 2022 · dodano: 11.10.2022 | Komentarze 6

Kontynuacja wolnego. Teraz najważniejsze zadanie: po prostu odpocząć. Ciężka misja :)

Wyjazd po odespaniu wczorajszych urodzin. Dość późno, bo po dziesiątej. Pogoda piękna, choć wiatr dawał się we znaki.

Trasa północno-zachodnia: Poznań - Plewiska - Junikowo - Wysogotowo - Batorowo - Lusowo - Lusówko - Sierosław - Zakrzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Zaczęło się po polsku: przy skrzyżowaniu Bohaterów Westerplatte z Ostatnią, gdzie śmieszka jest, a potem jej nie ma, a potem znów jest, jakiś dżentelmen zaczął mnie agresywnie wyprzedzać i coś tam werbalizować przez okno. Ciężko powiedzieć co, bo nie chciało mi się zdejmować słuchawek, ale wiem, jaki był przekaz: "jestem kierowcą-frustratem, a do tego nie znam przepisów, bo po co?". Usłyszał krótki i dosadny przekaz i się odczepił. Tak, kocham rodaków :)

Było Jezioro Lusowskie. I jak zwykle sesja :)
Podwodny świat Jeziora Lusowskiego
Klasyczny widok znad Jeziora Lusowskiego
Ulubiona łódeczka
Parkowanie nad Lusowskim
Pomost na Jeziorze Lusowskim w słońcu
Para kaczek na pomoście
Kaczor profilowo
Po drodze była jeszcze parka żurawi, ale tak daleko, że mogę zaproponować tylko pikselozę.
Ledwo widoczne żurawie
No i jeszcze Dębina :)
Oświecona poznańska Dębina

| 21:47 niedziela, 16 października 2022 | linkuj Dziękuję! :)
| 09:25 niedziela, 16 października 2022 | linkuj Lekko spóźnione: Samych najlepszości kolego :)
| 22:11 czwartek, 13 października 2022 | linkuj Marecki - dziękuję :) O dziwo dopisuje, sam jestem w szoku, przecież mam wolne :)

Huann - hehe, dzięki, ale wystarczy jedno życzenie: żadnych śmieszek w wersji PL :)

Jorg - dziękuję bardzo! :)
Jorg
| 20:46 wtorek, 11 października 2022 | linkuj Wszystkiego najlepszego!
| 20:34 wtorek, 11 października 2022 | linkuj No to jeszcze raz, tylko teraz rowerowo: wąskich opon na szerokie drogi, a szerokich - na wąskie dróżki!
| 18:28 wtorek, 11 października 2022 | linkuj Wszystkiego najlepszego. Pogoda dopisuje..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wajaj