Nicowato

Sobota, 1 października 2022 · dodano: 01.10.2022 | Komentarze 4

Dzisiaj już tak ładnie i słonecznie nie było. Co prawda w momencie wyjazdu jeszcze sympatyczne prześwity się pojawiały, ale im dalej, tym ciemniej.

Sobota w robocie, czyli wyjazd poranny. Wiatr z południa, tam więc skierowałem swe koła, wykonując wisielczą pętelkę: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Wyjazd bez historii. Tak jakoś :)

Nawet focić nie było za bardzo czego, bo ze zwierzyną jakoś krucho. Największą atrakcją było blade słońce nad (niestety) wycinką.
Na gruzach wycinki
Zimne słońce
Gdzieś tam w oddali, nad Wartą, wpatrzyłem czaplę...
Ukryta w oddali czapla
...a zdecydowanie bliżej pszczelarza :)
Pszczelarz skupiony na działaniu
Potem jeszcze do pracy (Czarnuchem, bo na wieczór zapowiadano opady), przed pracą zaś na chwilę z Kropą. Pod czujnym okiem sroki :)
Sroka na płocie

| 20:10 czwartek, 6 października 2022 | linkuj Może być tak, że zostaniesz nieśmiertelnym, a ja i tak nic nie napiszę :)
| 05:15 środa, 5 października 2022 | linkuj O, to będę czekał ;)
| 21:38 wtorek, 4 października 2022 | linkuj Hehe, dobry pomysł na film :)

Albo na książkę. Kiedyś chciałem napisać. Może kiedyś, a jeśli do tego dojdzie, będzie dedykacja ;)
| 08:04 wtorek, 4 października 2022 | linkuj Takiego pszczelarza to nocą (w klasycznym ubraniu) bym nie chciał koło lasu spotykać. Czy tam na tym dzikim cmentarzu na Dębcu :D. Sroka (czy tam sraka xD) murowana :DDD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz