Sołacko

Wtorek, 20 września 2022 · dodano: 20.09.2022 | Komentarze 2

Ostatni dzień luzu. Od jutra rzeź. Czyli powrót do pracy.

Dzisiaj jeszcze się wyspałem, najadłem, nakawowałem. I ruszyłem dopiero po jedenastej. Później nie mogłem, bo trzeba było jeszcze kilka spraw pozałatwiać.

Trasa północno-zachodnia, miejska, żeby przypomnieć sobie, jak to jest się powkurzać za free. Dziękuję, już sobie przypomniałem. Korki, idioci, światła. Masakra. A w szczegółach: z Dębca przez Górecką, Hetmańską, Łazarz, Jeżyce, Golęcin, Strzeszyn, Psarskie, Kiekrz, Rogierówko, Sady, Swadzim, Batorowo, Lusowo, Zakrzewo, serwisówki i Plewiska do domu.

Dawno nie słyszałem na dwóch kółkach klaksonu. No to też miałem okazję sobie przypomnieć. W Batorowie wysrał go z siebie jakiś kretyn, któremu chciałem nawet wytłumaczyć, że po kostce będę jeździł, jeśli kupię sobie rower kostkowy. Na razie mam szosowy i jeżdżę szosą. Ale nie dał mi okazji, bo po pierdnięciu szybko się ulotnił. Więc tylko usłyszał ode mnie krótkie pozdrowienie.

Korzystając z czasu, zajrzałem ponownie na Sołacz. Zawsze jest piękny, ale teraz wręcz wybitny :)
Kanałek w Parku Sołackim, Poznań
Wierzba z Sołacza, Poznań
Świała w Parku Sołackim
Sołacki landszafcik
Ciekawski łabędź
Sunący po Sołaczu łąbędź
Rzeźba

Była jeszcze chwila pauzy na poznańskim Strzeszynie.
Na pomoście na Jeziorze Strzeszyńskim, Poznań
Wody poznańskiego Jeziora Strzeszyńskiego
No i tyle :)

| 20:37 środa, 21 września 2022 | linkuj Tak, ta rzeźba budzi lekkie kontrowersje do dziś, a nowa nie jest :)

Wkleiłem w dzisiejszym wpisie dowód, że jest :) Zaczyna się gdzieś pod wiaduktem i ciągnie jakoś dalej. Nie wiem dokładnie jak, słaby jestem w temacie :)
| 07:12 środa, 21 września 2022 | linkuj Rzeźby trochę jak ludzie po wybuchu jakiejś atomówki xD. Sztuka heh ;)

Przeklinałem te Batorowo (ul. Batorego) na Street View, i jak tam jest DDR-ka z kostki, to szacun :D.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bbard