Z górki

Środa, 14 września 2022 · dodano: 14.09.2022 | Komentarze 2

Uff... Najgorsze już za mną. Pokój wymalowany, jutro ewentualne poprawki i sprzątanie, ale na szczęście większość tego paskudztwa będzie scedowana :)

Dzisiaj nie było czasu na poranne rowerowanie, tylko dzionek trzeba było niestety zacząć od roboty. Ta o dziwo poszła całkiem sprawnie i lekko po trzynastej mogłem się zbierać na dwa kółka. Wrrróćć. Nie mogłem, tylko musiałem, bo od oparów czułem się jak naćpany.

Wiało całkiem solidnie z zachodu, więc wpadł klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań

Bez przygód, jedynie tylko znów potwierdzenie, że nienawidzę jeździć w godzinach popołudniowych, bo korkowa sraczka jest jeszcze większa niż rano. Oczywiście jedno na dziesięć aut ma w środku więcej niż jedną osobę.

Zwierzakowa kiszka. Tylko mazurek wśród słonecznika...
Mazurek wśród słoneczników
...oraz kolejne zebranie szpaków.
Kolejne szpacze zebranie
No i rowerówka. na koniec.