Zalewowo

Niedziela, 4 września 2022 · dodano: 04.09.2022 | Komentarze 8

Po sześciu pracujących dniach z rzędu, w końcu wolne. Jak zwykle wyspanie się było obowiązkiem.

Wyjazd lekko przed jedenastą, a kierunek wschód, bo stamtąd wiało. Niestety znów dość solidnie, więc walki nie było. No bo po co? :)

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Miałem w końcu czas, żeby obejrzeć sobie bardziej z bliska zalew w Szczodrzykowie. I coraz bardziej go lubię.
Słoneczny kadr ze Szczodrzykowa
Nad zalewem w Szczodrzykowie
Ze skarpy nie zjechał
Na grobli w Szczodrzykowie
Panorama zalewu w Szczodrzykowie
Opłacał się spacerek - nade mną przeleciała czapla biała...
Czapla biała w locie
...koło mnie przepłynęły łyski...
Dwie ciekawskie łyski
Łyska na falach
...a gdzieś na wodzie i nad nią szalały śmieszki.
Lecąca śmieszka
Pływająca śmieszka
Jeszcze - póki jest zielona - aleja na poznańskim Sypniewie.
Aleja na poznańskim Sypniewie

| 21:02 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Aaaa... :)
| 17:31 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Równouprawnienie xD. Marzena - Magda - Łukasz - ja => 1-1-1-1 ¯⁠⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯
| 20:51 wtorek, 6 września 2022 | linkuj Oj tak. A z drogi zawsze ten zalew wydawał mi się taki nudny... :)

Eee... Kleszcz?
| 07:04 wtorek, 6 września 2022 | linkuj Pierwsze fotki trochę "malediwskie" => zacny klimat ^_^.

My z dziabnięciem tym razem czekamy na info od koleżanki - wczoraj przed północą ... kolejna akcja kleszcz ಠ﹏ಠ.
| 22:35 poniedziałek, 5 września 2022 | linkuj Tego życzę.

Ja wciąż nie wiem, co mnie w tym roku dziabnęło dwukrotnie. Skutków ubocznych nie widzę - jak debilem byłem, tak wciąż jestem :)
| 22:27 poniedziałek, 5 września 2022 | linkuj Dzięki, oby. Byle świństwo, to świństwo nie zechciało pozostawić jakichś wrednych pamiątek niczym ruska armia po wycofie.
| 21:08 poniedziałek, 5 września 2022 | linkuj Raz jeszcze współczuję. Pech to pech :/

Jedno jest optymistyczne: najgorsze już za Wami. Teraz z górki.

Aha, no i zdrowy pies raduje :)
| 09:11 poniedziałek, 5 września 2022 | linkuj Piękne okoliczności przyrody i pogoda mimo wiatru - no to zazdraszczam, bo u nas domowe kiblowanie piąty dzień pod rząd i tylko pies w miarę zdrowy....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang