Agroprolog

Sobota, 6 sierpnia 2022 · dodano: 06.08.2022 | Komentarze 8

Intensywny dzień, więc wpis symboliczny.

Weekend wolny, czas było czymś go zająć, bo odpoczynek jest przereklamowany :)

Ale najpierw wypad rowerowy. Rano było pochmurnie i nawet chłodnawo, czyli miła odmiana po ostatniej rzeźni.

Trasa zachodnia, polna, wietrzna: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Przyszedł czas na bal na... balotach :)
Bal nad baloty :)
Koszki z Trzcielina nabierają cech dorosłych.
Kokoszka już dojrzewa
Trafił się jeszcze koziołek-rolnik :)
Koziołek goni ciągnik
Koziołek sarny
Przed południem planowana wizyta u weterynarza...
Wziyta u weterynarza
...połączona ze spacerem na Dębinę w nagrodę...
W końcu chłodek na Dębinie
...a potem wypad na agro. Oczywiście do Radzewic :) Kropa jak zwykle zachwycona.
Na agroturystyce pełnym pyskiem :)
Łącznie wpadło dzisiaj piechotką ponad piętnaście kilometrów, zdjęć mam od cholery, które oczywiście przejrzę w czasie bliżej nieokreślonym, więc teraz tylko potwierdzenie faktu, że na wsi widać więcej :)
Połksiężyc widziany ze wsi
Padam na ryj, więc oczywiście znów nie nadrobię zaległości na BS. A co, krótkie bo krótkie, ale wakacje, mam prawo :)

| 22:49 piątek, 26 sierpnia 2022 | linkuj Hehe :)
| 18:27 piątek, 26 sierpnia 2022 | linkuj O, dożynka z rowerem... a nie, czekaj... ;-)
| 22:25 środa, 10 sierpnia 2022 | linkuj Hehe, witam w klubie :)

Kropka dziękuje, wróciła zmęczona jak... zawsze :)
| 13:17 środa, 10 sierpnia 2022 | linkuj Napisać w jednej relacji że odpoczynek jest przereklamowany, i że się pada na ryj, to jakby napisać wszystko :D. Zazdro odpoczynku bo ja ... padam na ryj :DD.

Radziewic oczywiście też zazdroszczę, i jestem ciekaw kolejnych relacji z wakacji :). Pozdro Kropka U^ェ^U
| 21:36 niedziela, 7 sierpnia 2022 | linkuj Andale - nie no, słucham codziennie TOK FM, więc coś tam wiem na bieżąco. A że na agro jest tylko TV naziemna, gdzie rządzi TVP Info, to zapodaję to drugie jako kabaret. Jest moc :)

JPbike - nie no, odpoczywam, oczywiście :) Po stówie nie :) Hehe, ja się w takową koszulkę nie zaopatrzyłem, bo w sumie średnio lubię kosmiczne klimaty w ludzkim podejściu. Ale piwo szanuję :)

Marecki - dzięki :) Oj, Kropa ma tam wszystko, w skrócie: psi raj :)
| 19:55 niedziela, 7 sierpnia 2022 | linkuj Super młoda kokoszka oraz księżyc wśród gałązek. Ale wielką polanę ma do zabawy ma Kropa..
| 08:41 niedziela, 7 sierpnia 2022 | linkuj 1. A jak przejedziesz 200km ze średnią 28-30km/h to też nie odpoczywasz? :)
2. Fotka z Księżycem - u mnie na osiedlu blokowisk też było go ładnie widać, a ja wtedy szedłem po piwo w koszulce z napisem NASA :)
andale
| 21:50 sobota, 6 sierpnia 2022 | linkuj Przerwa od elektroniki zawsze dobrze robi. Tylko pozostaje ten głód informacji :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iajas