Krótko

Wtorek, 2 sierpnia 2022 · dodano: 02.08.2022 | Komentarze 10

Dzisiaj krótko, bom zabiegany.

Wyjazd poranny, oczywiście. Jeszcze przed upałami, więc aż tak nie trzeba się było spieszyć, jednak konieczność wyruszenia do pracy oczywiście spowodowała niewyspanie. A fuj.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - serwisówki - Dąbrówka - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Konarzewo - Chomęcice - Głuchowo - Komorniki - Plewiska - Poznań. Czyli z grubsza odwrotnie niż zazwyczaj, bo miałem nadzieję, że oszukam wiatr. Nadzieja, jak wiadomo, matką głupich rowerzystów, więc dostałem po dupie jeszcze bardziej niż zazwyczaj i pomocy w plecy było łącznie może jakoś 0,028% :)

Ze zdjęciami też skromnie, bo nie było na czym oka zawiesić. Więc jedynie klasyki z Trzcielina i Lisówek...
Przy bagienku, Trzcielin
Pod mostem w Trzcielinie
Słonecznik z lokatorem
Tylko młodego gąsiorka udało mi się uchwycić, do tego niewyraźnie, bo był bardzo daleko.
Młody gąsiorek
Przed pracą jeszcze wybieganie klonów :)
Pełne szaleństwo :)
Od jutra wraca temperaturowa rzeź... :(

| 20:53 czwartek, 4 sierpnia 2022 | linkuj SlaBo - masz mnie, bo powinienem napisać "lokatorzy". Dzięki :)

JPbike - hehe, ot, magia BS-a :)
| 19:06 czwartek, 4 sierpnia 2022 | linkuj Fajne i humorystyczne komentarze poniżej, że te rozsławiłeś słówko "Krótko", do tego nie odbiegające od normy :)
SlaBo
| 23:10 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Słonecznik z lokatorem? To kogo uznałeś za nieistotnego - pszczołę czy trzmiela? Ptaszek też ładny.
| 21:51 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Dokładnie :)
| 21:40 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Czyli podsumowując: krótko, acz nie we wszelkich aspektach.
| 21:18 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Lapec - o dystansie nic nie pisałem :)

Huann - o jęzorze też nie :)
| 20:44 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj No i psi jęzor co najmniej nie odbiega od normy - a tu nadal "Krótko"!
| 09:26 środa, 3 sierpnia 2022 | linkuj Dystans też nie odbiega od normy, a niby krótko :P
| 22:00 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Jak na szosę ta średnia jest zdecydowanie średnia :)
andale
| 21:26 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Średnia prędkość nie odbiega od normy i jeszcze narzeka :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz