Klonowanko :)

Poniedziałek, 1 sierpnia 2022 · dodano: 01.08.2022 | Komentarze 11

Jedna wolna niedziela i potem cały pracujący tydzień... To zdecydowanie nie jest fair!

No ale na pewne rzeczy nie ma mocnych - musiałem się dzisiaj zwlec rano i wykonać czynność faktycznie ważną: jazdę na rowerze. A potem dopiero skupić się na rzeczach mało istotnych :)

Trasa zachodnia, czyli typowy klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Wiało dziwnie. Niespecjalnie mocno, ale nawet przez sekundę w plecy. Szkoda.
Pochmurno na klasyku
Smętne słoneczniki
Ze zwierzakami kiszka - jedynie samotny kokoszkowy junior.
Maluch kokoszki
Za to przed pracą sama przyjemność - spacer po Dębinie z klonami :) Bowiem od wczorajszego wieczora mamy na krótko pod opieką Piorunka, znanego już z moich wpisów. Psiak genialny, a że jak... kropka w kropkę z Kropą, to jest szał :)
Głupie miny? Czemu nie :)
Wędrówki klonów :)
Jedno za kijkiem, drugie za zapachami
Gorrrąco :)
Czarny duet
Jakby się dało, wziąłbym wolne, ale niestety, siła wyższa. Musiałem więc dojechać do roboty, już Czarnuchem, bo zaczynało padać.

Na koniec jeszcze jeden motyw z Dębiny :)
Kontemplacyjna Dębina :)

| 22:03 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Hau. To znaczy wow :) Klikałbym!
SlaBo
| 21:51 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Tak tylko z 50 razy odświeżyłem captchę i w końcu dostałem i tę o uśmiechniętych psach. Dostawca nazywa się hCaptcha. A częsciej pewnie oglądamy reCAPTCHA od Google.
| 21:47 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Oj tak, sygnalizacja to do znudzenia. A taki to mi się pierwszy raz trafił. Na Discorda wbijałem i mnie taką przywitał. Aż żałuję, że nie zrobiłem zrzutu ekranu. Pierwszy raz taką widziałem.
| 21:30 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj BUS - dzięki :) Fartowi trzeba czasem pomóc...

Lapec - to już nie szczeniaki, jest spokój :) U mnie jest ten plus, że raz mam 6 na 1, ale w innym tygodniu 4 na 3. Da się tak żyć :)

Kolzwer - duet najlepszy :) No kurde, to się nazywa fart - zazdro, korzystaj :) Niby są jakieś polityczne (opozycyjne) próby skrócenia czasu pracy w Polsce, ale wszyscy wiemy, że nic z tego nie będzie...

SlaBo - skąd masz takie fajne "kapcie"? :) U mnie prawie zawsze jest sygnalizacja, a kwadracik kończy się w połowie słupa i muszę się zastanawiać, czy też się liczy. Dzięki - kadr od razu wpadł mi w oko, ale musiałem odczekać, aż zakonnice przestaną się na mnie patrzeć. Dobrze, że miałem przy sobie tylko mały kompakcik, jakoś się udało :)
SlaBo
| 11:24 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Zdjęcia piesków przypominają mi captchę, którą ostatnio miałem udowodnić, że jestem człowiekiem. Wyświetliło się 9 obrazków psów i zadanie polegało na wskazaniu tych, które są uśmiechnięte.

Fotografia zakonnic sympatyczna. I jeszcze rower im na plus. I w ogóle ustawiło się wszystko do fajnej kompozycji, jak na konkurs.
| 10:28 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Fajna ta czarna czterołapa para ;) Taki pracujący tydzień to trochę rzeźnia...Dzisiaj skończyłem urlop, pierwszy dzień w pracy...i dowiaduję się, że jeszcze jest okazja uwolnić się od tej rzeźni biorąc wolne na kolejne 2 dni środa-piątek (czwartek mam z automatu wolny), więc dopiero weekend pracujący :)) Takie 3-dniowe tygodnie pracy mogły by być standardem, tylko, żeby mamona była na poziomie tej przy standardowym tygodniu...można pomarzyć :))
| 09:03 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Psi to trzeba mega porządnie wybiegać, coby mieszkanie zostało w jednym kawałku ;)

PS: podpisuje się pod pierwszym zdaniem, choć u mnie jest pięć na dwa - ale to i tak przesada ;))
BUS
| 01:51 wtorek, 2 sierpnia 2022 | linkuj Genialne foto z Dębiny. Masz Ty fart.
| 21:54 poniedziałek, 1 sierpnia 2022 | linkuj Huann - a psi(a)kom faktycznie poszło na zdrowie :) Dead Can Dance raczej odpada, bardziej Antonina Krzysztoń, którą również (jak DCD) uwielbiam, choć się z nią religijnie nie zgadzam :)

Marecki - kokoszki to fenomen, jak się rodzą, są czarne i włochate (dzisiejszy wpis), potem robią się szare i nijakie (wpis wczorajszy), żeby znów się zaczernić :) Dziękuję!
| 20:37 poniedziałek, 1 sierpnia 2022 | linkuj Kokoszkowego juniora jeszcze nie widziałem, fajny skubaniec.. Podoba mi sie motyw z Dębiny.
| 19:57 poniedziałek, 1 sierpnia 2022 | linkuj Psi wesołe, psi szczęśliwe :)

A to na Dębinie to mogłoby pójść na okładkę napogodniejszej z płyt Dead Can Dance (jeśli taka jest;)

Wiatr - potwierdzam niestety.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yslan