Nicoś

Czwartek, 14 lipca 2022 · dodano: 14.07.2022 | Komentarze 6

Ciągle wieje. Ale dzisiaj przynajmniej bardziej sprawiedliwie, więc przez jakąś jedną piątą trasy wiało mi nawet w plecy. Miła odmiana po tygodniu permanentnego wmordewindu.

Trasa dokładnie taka jak wczoraj, czyli: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. A potem do pracy.

Nie widziałem ani jednego radiowozu, więc czułem się bezpiecznie :)

A tak to kompletnie bez czegoś wartego opisania. Znów nawet zwierzaków nie spotkałem :( Muszą więc wystarczyć słoneczniki.
Kolejne spojrzenie na słonecznikowego XP
Rozmowa słoneczników
Zza winkla w Lisówkach
Na Dębinie rosną młode kaczuchy - trzy sympatyczne gnojki. Niech więc tutaj zaistnieją :)
Matka z młodymi na poznańskiej Dębinie
Kurduple dwa :)

| 20:45 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Lapec - nie no, raz mi się przydali. Coś kojarzę, tylko nie pamiętam w czym :) Jak sobie przypomnę, to napiszę, obiecuję! :)

Meteor - aż tak różowo (albo żółto) nie jest, to póki co jedno napotkane pole. Poszukam kolejnych :)

Kolzwer - no dobra, niech będzie, miło :) Dzięki!
| 10:09 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Czytam, że bez zwierzaków, a jednak są kaczuchy, ale słonecznikowe pole na tle błękitnego nieba jest świetne i samo też by się obroniło :)
| 06:09 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Z rozmachem macie tam na zachodzie pola słoneczników, u mnie tylko wąskie paski wciśnięte miedzy inne pola ;-)
| 05:41 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Brak ZOMO zawsze w cenie ;). Ogólnie, to jak sam pewnie wiesz, można na nich liczyć w wielu kwestiach:
- można dostać gazem po oczach
- dostać mandat
- dostać w**rdol
- zostać potrąconym na rowerze
I oczywiście zostać zignorowanym jak czegoś potrzebujesz.

Dobrze że dużo ich zakorzeniło się na Żoliborzu, bo byśmy mieli kichę ;)
| 21:12 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj BS bywa serialem, lepiej czytać po kolei, bo są spoilery :)
SlaBo
| 20:49 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Od złej strony to czytam. Dopiero druga lektura wyjaśniła mi, o co chodzi z mi... policją.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asasi