Stracennie

Środa, 13 lipca 2022 · dodano: 13.07.2022 | Komentarze 12

Kolejny stracony dzień. W pracy oczywiście, bo przecież można było robić coś konstruktywnego, na przykład jeździć dookoła bloku na jednym kole z trąbką w ręce, a nie pracować. Choć w sumie chyba taka praca już istnieje, ale na cyrkowca to ja się nie nadaję :)

Wyjazd poranny, zachodni, męczący przez ciągły wmordewind. Zgodnie z tradycją dni ostatnich nie walczyłem, tylko pełzałem.

Trasa: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. A potem do pracy.

Atrakcji zero, nooo, może prócz policji w Dopiewa, która najpierw wyprzedziła mnie bez kierunkowskazu na podwójnej ciągłej, a następnie nie zatrzymała się kontrolnie przed przejazdem kolejowym. Oj tam, oj tam :)

Takiego oto słonecznikowego XP-eka widziałem:
Słonecznikowy XP :)
Słoneczniki z Lisówek
A klasyk dzisiaj znów znamienity.
Magiczne chmury nad klasykiem
Nie wiem w jaki sposób samotna kokoszka z Trzcielina się rozmnożyła, ale z faktami się nie dyskutuje: są młodziaki! :)
Kokoszka z młodymi
Młodzież rośnie również w Palędziu. Na razie są na etapie porównywalnym do pryszczatego gimnazjalisty.
Dwa starsze już młodziaki z Palędzia
Ten z prawej ewidentnie będzie aktorem. Dzisiaj udawał orła. Kuper mu to wyszło :)
Prawie jak orzeł, tylko nie z tej strony :)
No i jeszcze czarna impreza, czyli kruki na balotach :)
Kruki na balotach :)

| 21:04 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Dziękuję w imieniu słoneczników :)

No widzisz, warto było zmienić miejscówkę. Nie opuszczaj jej :)
| 09:56 piątek, 15 lipca 2022 | linkuj Cieszą oko młodzi skrzydlaci, ale pole słoneczników to równie przyjemny widok. Dobrze, że ja wbrew założeniom mam więcej wolnego czasu w pracy i mogę poświęcić go bardziej produktywnie - na nadrobienie zaległości na BS :))
| 21:52 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Huann - a każdy (m)orzeł! :)

SlaBo - no tak, ludzka, z tym się zgodzę. Nawet w Poznaniu był radny PiS, który zgłaszał osiołki, które dla niego były za mało hetero. Wciąż jest istotnym głosem opozycji w tym mieście. Na szczęście tutaj to jakiś margines, jednak dość głośny.
SlaBo
| 21:42 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Taka ludzka milicja. Prawica będzie dbać, by żadna natura nie dawała przykładu dzieciom, że jest inaczej, niż "katechizm" mówi.
| 21:23 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj A ten orzeł, to każdy orzeł - jak może!
| 21:13 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Nie trafi. Świat zwierzaków nie zna takich dziwnych tworów.
SlaBo
| 20:51 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Podkablowałeś kokoszkę i zaraz do niej trafi milicja. Moralna...
| 20:49 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Meteor - masz rację. Jak tylko się zbliżyłem, ostał się ino chochoł :)

Lapec - no dokładnie :) Czy istnieje - tego nie wie nikt. Na pewno stracił mowę i umiejętność pisania :)
| 10:41 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj Do dopy z takim orłem :DDD

Milicji i wiatru (choć czasem jest dobry - widokowo) nie lubimy, słoneczniki tak ;].

I nie kombinuj :P => już istnieje (znaczy chyba xD) jeden od zawodowej jazdy na jednym kole :DD
| 06:40 czwartek, 14 lipca 2022 | linkuj O tak, nieźle sobie balują ;-P Ale nie wiem czy długo tam wytrzymają, bo coś mi się widzi, że to słomiany zapał.
| 21:38 środa, 13 lipca 2022 | linkuj No ba(l)!
| 21:08 środa, 13 lipca 2022 | linkuj Niech żyje bal!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pkres