Krótkarsko

Poniedziałek, 4 lipca 2022 · dodano: 04.07.2022 | Komentarze 8

Dzisiaj krótko, bo powrót do pracy miałem dość intensywny i zdycham :)

Wyjazd o poranku (niestety), więc w klimacie niewyspania, tym bardziej, że Kropa raczyła mnie obudzić o czwartej.

Kurs zachodni, bo miało stamtąd wiać. Takiego wała! Okazało się, że najpierw faktycznie tak było, ale gdzieś na dwudziestym kilometrze kierunek zrobił się północno-wschodni, więc miałem tę niewątpliwą przyjemność walczyć z nim non stop. Średniej więc nawet nie komentuję, bo bym się zapłakał.

Trasa klasyczna: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.
Kolejna walka chmur i nieba
Kolorowe bagno w Trzcielinie
Ze zwierzakami wyjątkowo mikro. Żodyn :) Tylko jakiś stalowy dziwak na niebie się trafił.
Taki cudak nade mną przeleciał
Za to na Dębinie pięknie.
Refleksy(jnie) na poznańskiej Dębinie
I mega pozytywny zaskok z wczoraj: pojawił się samiec czernicy, wcześniej tu niewidziany. Piękniś :)
Samiec czernicy
Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 20:46 środa, 13 lipca 2022 | linkuj A gdzie napisałem, że wszystko co ludzkie jest złe? To nieprawda. Na przykład rower jest dobry :)

Inna sprawa, że uważam człowieka za największego szkodnika w historii świata i nie za bardzo widzę plusy jego istnienia. Natura nie ma z nas żadnego pożytku, jedynie psujemy, niszczymy i trujemy. A post factum staramy się korygować swoje błędy, robiąc kolejne.

No chyba że jesteś w stanie mi wskazać jakiś zysk dla ziemi, który dał człowiek. Jestem otwarty na argumenty.
SlaBo
| 23:57 wtorek, 12 lipca 2022 | linkuj Nie podzielam tego krytycznego nastawienia. Ale wiem, że uważasz, że wszystko co ludzkie, jest złe. Okropne skrzywienie! :)
| 22:06 wtorek, 12 lipca 2022 | linkuj Ja w sumie też, ale natura rządzi, bo technika najczęściej bywa tylko marną kopią :)
SlaBo
| 22:49 poniedziałek, 11 lipca 2022 | linkuj Faktycznie piękniś. A stalowy dziwak też mi się podoba, bo ja lubię i naturę i technikę.
| 22:22 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Dziękuję :)
| 18:32 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Symbolicznie zdjęciowo, ale zieleń ujęć miła dla oka, fajne lustrzane odbicie czernicy.
| 15:42 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Sprawdziłem - nie mam takiego biegu w rowerze :)

Ajaj... współczuję. Dobrze, że to pierwsza i ostatnia ruja, po sterylce będzie luz :)
| 06:12 wtorek, 5 lipca 2022 | linkuj Trzeba było wracać na wstecznym, to by po plecach wiało :)

Z tym nocnym wstawaniem to łącze się w bólu - Pchła ma kolejne ataki rui. Nocne koncerty gwarantowane :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dniau