Jednak zwierzęco :)

Piątek, 20 maja 2022 · dodano: 20.05.2022 | Komentarze 8

Uff. Na szczęście dziś kilka zwierzaków na trasie spotkałem. Czyli wczorajsza posucha była tylko wyjątkiem. Oby :)

Znów wyjazd poranny, w cieple dla mnie ciut już za dużym i przy srogim wietrze, który skutecznie zabił u mnie chęć do jakiejkolwiek walki. Więc jej nie było.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. A potem dojazd do pracy, ale już na mtb.

No to zwierzaki. Na dzień dobry żabol :)
Żaba - wersja z bąbelkami :)
Se leżę. Kumasz? :)
Oczywiście z Trzcielna.
Staw w Trzcielinie, wersja najładniejsza
Obok spotkałem Czarkę. Krótkie głaskanko się odbyło.
Kotek pijany słońcem
Dawno nie było głaskanka :)
A nad głową leciały żurawie.
Żurawie nad głową
W sumie jestem zadowolony :) Na koniec fota rowerowa, jeszcze słoneczna...
Jeszcze słonecznie
"Jeszcze", bo na weekend zapowiadane są burze i deszcze. Może być kiszka z rowerowaniem, tym bardziej, że będę pracował :/

| 21:03 wtorek, 24 maja 2022 | linkuj Tak myślałem, że zrobi furorę :)
| 02:19 wtorek, 24 maja 2022 | linkuj Balonowa żaba najlepsza ;)
| 21:20 poniedziałek, 23 maja 2022 | linkuj Nie obrażajmy żab :)

Tak, kotek przywraca normalność...
| 11:20 poniedziałek, 23 maja 2022 | linkuj Żabol wygląda trochę jak większość polityków - nałapać ile się da, a jak przyuważą że ktoś się patrzy, to zdziwieni :D

Kitki wracają, to nie ma źle :))
| 21:26 niedziela, 22 maja 2022 | linkuj Oj tak, po ludzku nie do zrobienia :)
| 07:01 niedziela, 22 maja 2022 | linkuj Ale to sztuka wydmuchać naraz dwa balony, w różnych kącikach gęby ;-)
| 22:56 sobota, 21 maja 2022 | linkuj Albo jakiś paskudny ropuch. Tłumaczone na pisowskie: Donald :)
| 21:51 sobota, 21 maja 2022 | linkuj Gumę-balonówę musiała wynaleźć jakaś żabcia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pkres