Łapiąc zająca

Środa, 18 maja 2022 · dodano: 18.05.2022 | Komentarze 12

Porannych kombinacji ciąg dalszy. Czyli przedpracowy wyjazd na wschód, generalnie bez planu, a trasa rzeźbiona na bieżąco tak, żeby wyszło pięć dyszek.

Finalna była ona taka: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Dzisiaj nikt mnie nie chciał zlikwidować, przejechać, staranować, zagazetować, a nawet zabić. Jakoś dziwnie się z tym czuję :)

Za to dwa razy złapałem zająca :) Ale spokojnie, takiego na odległość.
Zając w stójce
Węszący szarak
A w Szczodrzykowie...
Błękit w Szczodrzykowie
...po raz kolejny gratka - para głowienek, kaczkowatych dość rzadkich. I całkiem ładnych.
Para głowienek
Samiec głowienki sunie po wodzie
Głowienka - samica
Oczywiście była jeszcze łyska...
Łyska, czyli black or white
...oraz perkoz.
Perkoz robi falę
Wracając zatrzymałem się jeszcze na chwilę na Dębinie...
Barwy Dębiny
Drewniany mostek na poznańśkiej Dębinie
...a potem do domu i do pracy.

| 21:02 wtorek, 24 maja 2022 | linkuj Oj tak, światło ma tę moc :) Dziękuję!
| 02:02 wtorek, 24 maja 2022 | linkuj Fajny zając i ładne czyste ptasie kadry, światło słoneczne z odpowiedniej strony zawsze dużo daje ;)
| 21:42 niedziela, 22 maja 2022 | linkuj Takie uszate :)
| 07:05 niedziela, 22 maja 2022 | linkuj Fajne tło ma ten pierwszy zając.
| 21:23 piątek, 20 maja 2022 | linkuj No fajne te Twoje emotki, szacun :)
SlaBo
| 23:55 czwartek, 19 maja 2022 | linkuj 😍 🐰
| 21:42 środa, 18 maja 2022 | linkuj Niech będzie "żuuur żuuur"! :)
| 20:58 środa, 18 maja 2022 | linkuj Krijur Krijor! Czy jakoś takoś :) Bo japońskie to z pewnością "Riukiu!" ;)
| 20:46 środa, 18 maja 2022 | linkuj Marecki - dzięki :) Hehe, wstyd się przyznać, ale ja chyba nigdy nie obejrzałem całego Terminatora.

Miciu - dzięki :) Zaraz będę nadrabiał zaległości, pewnie doczytam o tych asach.

Huann - rządzą, rządzą! :) A tego klangoru mega zazdroszczę - to dźwięk niemal metafizyczny :)
| 18:49 środa, 18 maja 2022 | linkuj Zwierzaki jak zwykle rządzą :) Ja dziś spotkałem kotka w lesie, ale całkiem cywilizowany był - a teraz kilkaset metrów od działki gdzieś na błotach za rzeczką drą się właśnie żurawie!
miciu22
| 18:21 środa, 18 maja 2022 | linkuj Fajny kicak. Mnie za to dzisiaj same policjanty chciały rozjechać :D
| 17:50 środa, 18 maja 2022 | linkuj Gratki za ptactwo wodne, mnie aż tak nie lubi.. Łyska - T800 chyba szuka Sary Connor :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ncich