Pochmurnik

Wtorek, 17 maja 2022 · dodano: 17.05.2022 | Komentarze 13

Poranek był dzisiaj pochmurny. Co prawda bez opadów (te akurat by się przydały, ale najlepiej nocą), lecz słońce na jakiś czas ukryło swoją obecność. W sumie nie narzekałem.

Wyjazd przedpracowy. Wiało ze wschodu, więc znów wybrałem ten kierunek i wykonałem kombinowaną pętelkę: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Babki - Daszewice - Kamionki - Borówiec - Gądki - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem do pracy.

Dzisiejszą zabawą dnia było wpieprzanie się autem przed rowerzystę będącego już na rondzie. Trzy sztuki się trafiły - dwie samice i jeden samiec, wszystko zapewne o IQ ameby. Poza tym wrażeń brak.

Zdjęć mało, ale za to takie, z których jestem względnie zadowolony, szczególnie biorąc pod uwagę zachmurzone niebo. Tutaj myszołów na niebie i czatowni z okolic poznańskiej Głuszyny...
Kołujący myszołów
Myszołów na czatowni
...a tutaj samica dzięcioła czarnego, która dosłownie na sekundę usiadła na powalonym drzewie na Dębinie. Szkoda, że od razu odleciała, bo ujęcia byłyby zdecydowanie lepsze.
Samica dzięcioła czarnego. Na lepsze ujęcie szansy nie dała
Słońca nie odnnotowano.
Pochmurny poranek
W zamian nocny zachmurzony księżyc. Miał gnojek klimat w tym "parawanie".
Zachmurzony... księżyc

| 21:20 piątek, 20 maja 2022 | linkuj Dzięki :) Ja dzięcioły czarne widuję rzadko, ale w takiej sytuacji po raz pierwszy.

SUV-y mają tę "moc". Najbardziej boję się tych białych :)
| 23:31 środa, 18 maja 2022 | linkuj Graty za uchwycenie samocy dzięcioła czarnego, mnie jeszcze nie bylo dane nawet takiej spotkać. Księżyc bardzo klimatyczny :)
Mnie dzień wcześniej zrobiło się ciepło, gdy z podporzątkowanej wyleciał mi przed koło SUV, centymetrów brakło od kolizji...
| 21:42 środa, 18 maja 2022 | linkuj Ty masz bliżej do ludzi z branży :)
| 21:16 środa, 18 maja 2022 | linkuj Trzeba powiedzieć Panu Piteru Dżeksonu że jest fucha :)
| 20:27 środa, 18 maja 2022 | linkuj Huann - byle nie było to coś w stylu polskiego Wieśka... :) Ale jestem pewien, że ktoś to kiedyś zekranizuje, bo to kawał potencjału na świetny zarobek.

Lapec - w tym przypadku wolę jednak coś bezsmakowego :)

Marecki - dzięki za pochwały od eksperta :) Paradoksalnie łatwiej mi było ująć myszołowa wysoko na niebie niż dzięcioła kilka metrów ode mnie.
| 17:37 środa, 18 maja 2022 | linkuj Szapo ba za myszołowa, zwłaszcza w locie.. Super ujęcie czarnego, jak płochliwe to bydle sam dobrze wiesz.. Łysy interesujący..
| 06:37 środa, 18 maja 2022 | linkuj Żeby życie miało smaczek raz samiczki, raz chłopaczek xD. Najważniejsze że przeżyłeś heh.
| 22:17 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Fajnie by było, gdyby ktoś ją kiedyś rozsądnie zekranizował. W klimacie, powiedzmy pośrednim między Władcą, a nowym Wiedźminem, z plenerami Dolnego Śląska w tle. Oglądałbym!
Dobrej :)
| 22:05 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Pamiętam, pamiętam :)

Cholera, ta trylogia jest genialna. Gdybym nie miał zaległości liczonych w milionach lat/stron/audiobookowych słów, znów bym się za nią zabrał.

A tymczasem dobranoc :)
| 21:57 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Mógłby przylecieć zza miedzy, z Dolnego Śląska. Zwłaszcza, że był jedym z głównych bohaterów Husyckiej Trylogii Sapkowskiego i potrafił różne magiczne hopki wyczyniać :)
| 21:55 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj SlaBo - dzięki, łatwo nie było, ale trafił się moment :)

Huann - pomurnik trafiony w Poznaniu byłby wydarzeniem stulecia, więc dzięki, ale ja bym się czuł zawiedziony :)
| 19:30 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Przeczytałem w tytule "Pomurnik" i myślałem, że ustrzeliłeś fotograficznie tego Rara Avis ;) Ale mimo braku rzeczonego ptaszydła cała reszta zastępuje go z nawiązką :)
SlaBo
| 18:10 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Ślicznie złowiony myszołów. Zwłaszcza podczas szybowania.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu