Perkozowo

Poniedziałek, 16 maja 2022 · dodano: 16.05.2022 | Komentarze 9

Kolejny zalatany dzień, ale na rower znaleźć się czas musiał. Bo tak :)

Trasa poranna, znów wschodnia: Dębina - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Jechało się całkiem spoko, tylko wiatr nie mógł się zdecydować co do kierunku. A szkoda, bo średnia mogła być przyzwoita.

Było Szczodrzykowo, są ptaszory :) Najładniej prezentował się perkoz, który chyba ćwiczył do roli w jakimś filmie :)
Skradający się perkoz :)
Rozglądający się perkoz
Suszenie piórek w wykonaniu perkoza
Perkoz w pełnej krasie
Była też łyska. Stara i młoda.
Dumna łyska
Pisklę łyski
W powietrzu również tłoczno. Śmieszki...
Śmieszka pokoju :)
...i czapla.
Przelatująca czapla
Czapla na niebie
Cale Szczodrzykowo jednym słowem.
Chwila w Szczodrzykowie
W Dachowej idealny użytkownik tamtejszej śmieszki :)
...i niech tak zostanie, odpowiedni pojazd na odpowiednim miejscu :)
No i jeszcze Dębina.
Kolorowo na Dębinie
Dębina, czyli najpiękniejsza część Poznania

| 21:18 piątek, 20 maja 2022 | linkuj Dziękuję! :)
| 23:23 środa, 18 maja 2022 | linkuj Po średniej widać, jak by ten wiatr jednak nie przeszkadzał ;) Ujęcia z ptactwem świetne!
| 20:29 środa, 18 maja 2022 | linkuj Aż dziw, bo te akurat wychodzą mi najlepiej. Sam nie wiem czemu :)
| 17:38 środa, 18 maja 2022 | linkuj Przyznam że ptactwo wodne wielkości kaczkowatych nie za bardzo lubi mój obiektyw.. Dębina urokliwa..
| 21:49 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Huann - to fakt :) Mentalne głuptaki są na poziomie odbytu prawdziwych głuptaków. Lub tego, co z niego wychodzi :)

Meteor - no właśnie, tego skojarzenia mi brakowało, dzięki :) Ja kombinowałem w kierunku lwa morskiego łamanego na okręt podwodny, ale coś mi nie pasowało.
| 16:59 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Na pierwszej fotce perkoz trenuje ewidentnie do roli węża morskiego... albo jakiegoś potwora z Loch Ness.
| 21:41 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Lepiej mieć za swoje, niż za cudze ;)

To był głuptak mentalny!
| 21:05 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Dzięki :) Kiedyś wyższa średnia była niemal codziennością, ale człowiek zaczął się bawić w zdjęcia i ma za swoje :)

Nie obrażajmy głuptaków :)

PS. BS-a nadrobię jednak jutro, bo ledwo ogarnąłem komenty u siebie :)
| 19:35 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Średnia bardzo przyzwoita! Powyżej to już by była średnia niecodzienna ;)

A propos pierzastej zwierzyny, to ostatnio słyszałem, że generalnie wszystkie dzieci przyniosły bociany - oprócz małego Czarnka, którego przyniósł głuptak :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cwtak