Może-być-ność

Niedziela, 15 maja 2022 · dodano: 15.05.2022 | Komentarze 8

Dzisiaj krótko, bo niedziela nad wyraz aktywna. Więc tylko nudy: opis, trasa i zdjęcia. W sumie dzień jak co dzień :)

Wyjazd w okolicach godziny dziesiątej, przy idealnej (wciąż) temperaturze poniżej 20 stopni. Wiatr wciąż dość solidny, ale dzisiaj dało się z nim współpracować.

Trasa północno-zachodnia: Poznań - Plewiska - Skórzewo - Wysogotowo - Baranowo - Lusowo - Lusówko - Sierosław - Zakrzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Nawet spoko się jechało. Średnia do przyjęcia. Może być :)

Jezioro Lusowskie jak zwykle rządziło. A zdewastowany przez wiatr pomost odżył.
Podwodny świat Jeziora Lusowskiego
Przy pomoście w Lusowie
Pomost w Lusowie odżył
Jezioro Lusowskie
Rzepak wciąż mocno się trzyma :)
Wciąż rzepakowo :)
Rzepakowa wersja drogi Lusowo - Lusówko
Nade mną przeleciał BRyannek...
BRyannek leci :)
...a ze zwierzaków jedynie trznadelek...
Trznadel na drucie
Zawstydzony trznadelek :)
...i w oddali samotny żuraw.
Landszaft z żurawiem
Aha, przez Lusowo jechałem z dwoma kolarzami. Jedyną słuszną opcją, gdy ma się antyrowerówkę w zasięgu wzroku :)
Jedyne słuszne podejście do antyrowerowych śmieszek :)
Byli spoko, pozdrowili, szkoda, że za rondem oni w swoją, ja w swoją.

A BS-a nadrobię w poniedziałek :)

| 21:17 piątek, 20 maja 2022 | linkuj No właśnie, fajnie, że to rozumiesz. Niestety większość ludzi w autach, którzy "też są rowerzystami...", co oznacza, że od komunii do dziś wykręcili może ze sto kilometrów, mają zdanie odmienne :) Więc klaksonik, klaksonik, klaksonik...
| 22:59 środa, 18 maja 2022 | linkuj Widokowe ujęcia bardzo mi się podobają. Szosą miałem okazję kilka razy odbyć dłuższe przejażdżki i wiem w czym rzecz na takich śmieszkach, trekkingiem jeszcze jazda tam ujdzie, ale asfalt i tak zdecydowanie lepszy ;)
| 20:57 środa, 18 maja 2022 | linkuj A to ciekawe. W sumie nigdy nie pływałem po Lusowskim :)
| 19:44 środa, 18 maja 2022 | linkuj Na tutejszych fotach woda w Lusowskim dość czysta, a jak wpłynąłem SUP-em w głąb jeziora to zrobiła się mętna i ciemnozielona ... :)
| 21:52 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Chyba sam to kiedyś tu wklejałem :) Ale wciąż śmieszy... życiowością :)
| 07:16 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj https://kwejk.pl/obrazek/3736149/kolarz.html => klasycznie :)))
| 21:02 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Coś w tym jest :)
| 09:58 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj W sumie żuraw to taki polski żyraf :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amysl